Meie kauplusesse tööle asudes on igal uuel töötajal mentor, kes aitab sujuvalt töörütmi sisse elada. Vajalikud õppematerjalid saab läbida meie e-õppe keskkonnas ajal ning kohas, mis sinule kõige paremini sobib. Kauplustes on karjäärivõimalusi palju – meil on mitmeid näiteid, kus näiteks saaliteenindaja on jõudnud kaupluse juhataja positsioonile. Kokku on, olenevalt kaupluste suurusest, neis 29 ametikohta, alates abi- ja saalitöötajatest kuni juhtide ning direktoriteni välja. Töökust märgatakse ning arenguvõimalused on avatud kõigile.
Peakassa / teenindusjuht
Peamine töö eesmärk on sujuva klienditeeninduse tagamine kaupluses, mis eeldab klienditeenindajate töö organiseerimist. Samuti on teenindusjuht see, kes kaupluse uksed avab ning kassad käivitab. Ühtlasi ka see oluline isik, kes kaupluse töö lõpetamisel kassad sulgeb.
Peamine eemärk on tagada kaupluses kõrge teeninduskvaliteet ning täita müügieesmärke. Igapäevatöö sisaldab kaupluse töö organiseerimist ja juhtimist, kus on oluline nii sujuva meeskonnatöö kui ka meeldiva ostukogemuse loomine kliendile. Lisaks osaleb juhataja ka kaupluse töötajate värbamisprotsessis, et tagada meeskonda kõik vajalikud inimesed.
• Kaugemalt tulijale tagame vajadusel tasuta elamispinna ja transpordi
• Tasuta soe lõunasöök, kohvi ning tee, mida vürtsitame sidruni ja ingveriga
• Aitame kompenseerida tervisetõendit
• Pakume heade partnerite juures mitmeid soodustusi
• Õpihimulistele koolilastele pakume "Maximalisti" igakuist stipendumit ja jõulukingitusi ning 1. klassi minejat toetame koolitarvetega