Maxima külastatavus pühade ajal suurenes, mandariine müüdi üle 100 tonni
07.01.2025
Pikad pühad ja mitmed atraktiivsed kampaaniapakkumised suurendasid kauplustes perioodil 20.12-26.12 aasta varasemaga võrreldes ostude arvu pea 3% võrra.
„Kuigi jaekaubanduses on pikalt kestnud mahtude langus ning inimeste ostuvalikud on olnud seotud kampaaniapakkumistega, siiski jõuludel armastatud maitsetele allahindlust ei tehtud ning ostukorvi jõudsid ka mitmed premium-tooteid. Olgugi et Maxima pühadeaegsest ostustatistikast koorub nii mõnigi uuem trend, on jätkuvalt hinnas traditsioonilised jõuluroad,“ selgitab Maxima müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.
Mandariine osteti üle 100 tonni
Perioodil 20.-26. detsembrini osteti Maxima kauplustest puu- ja juurviljade kategooriast enim mandariine, banaane, õunu, apelsine, hurmaad, viinamarju, mustikaid, avokaadosid, sidruneid ja greipe. Mandariine müüdi sel perioodil kokku enam kui 100 tonni, mida oli kaks korda rohkem kui banaane ja kolm korda rohkem kui õunu.
Olulisim erinevus muidu traditsiooniliste valikute seas hakkas silma Maxima lihamüükide statistikas, kus esimesele kahele kohale jõudsid Well Done’i jahutatud part ning Talleggi Grillbroiler. „Kuigi mitmed erinevad sealihatooted ahjupraadidest kuni ribideni välja annavad kokku mahu mõttes esikoha ikkagi sealihale, oli tänavu linnuliha alternatiivina väga populaarne ning jäi väga napilt sealihale alla,“ ütleb Terasmaa.
Maiustustest müüdi enim pisikesi 20- ja 40-grammiseid Kalevi piimašokolaade. Kogu maiustuste kategooria esikümmet troonisid Kalevi tooted erinevatest kommisegudest kuni erimaitseliste šokolaadideni.
Piparkookidest kujunes enimostetud tooteks Marmitoni 180-grammine pakk, mille populaarsus teiste piparkookidega võrreldes oli mäekõrgune.
Hõõgvein oli pühadelaual aukohal
Pühadega koos kasvas ka hõõgveini müük, veinide kategooria top 10 hulgas oli hõõgveinide päralt lausa 4 kohta. Populaarseimaks osutus Vana Tallinna hõõgvein. Vahuveinidest osteti enim Martini Astit, Törleyt ja La Buona Vita Proseccot.
Maxima omatoodete ehk Maxima Meistrite valmistoitude kategoorias osteti enim kondiitritooteid, kõige populaarsemaks kujunes Sipelgapesa minikook. Kulinaaria vaates ei pakkusid üllatust aga soojast valmisletist ostetud toitude kogused. „Ka pühade ajal, mil suuremaks muutub tooraine ostmine, et ise kodus süüa valmistada, hakkas tänavu silma see, et väga palju ostsid inimesed juba valmis grillitud liha. Näiteks broilerikintsu, broilerikoiba ja grillitud broilerit müüsime tänavu kokku enam kui 2,5 tonni,“ toob Terasmaa välja.
Meil on hea meel, et nii palju külastajaid leidsid tee pühadeostude tegemiseks just Maximasse, sel ajal oli tõesti väga palju häid pakkumisi, millega kliendid said veelgi rohkem raha säästa. Meie soov on alati olnud olla parimate pakkumiste hinnaliider turul ning võimaldada klientidel enda toidukuludelt kokku hoida. Loodame, et ka järgmisel aastal valivad kliendid enda ostukohaks just Maxima, sest head pakkumised ootavad neid igal nädalal!