MAXIMA LOJAALSUSPROGRAMMI AITÄH PRIVAATSUSPOLIITIKA
Viimati uuendatud 24.05.2024
Registreerudes lojaalsusprogrammi AITÄH kasutajaks, usaldate Te ettevõttele MAXIMA Eesti OÜ (edaspidi MAXIMA) oma isikuandmed ja annate talle õiguse töödelda isikuandmeid antud privaatsuspoliitikas sätestatud mahus, viisidel ja eesmärkidel.
Kui Te ei nõustu lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikaga ei saa MAXIMA pakkuda võimalust osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH, sest MAXIMA ei saa tagada programmi toimimist ega pakkuda Teile programmi hüvesid.
Kui olete juba lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja, siis saate oma soovist lõpetada programmis osalemise saata meile e-posti aadressile klienditugi@maxima.ee või võtta ühendust meiega infotelefonil tasuta 800 2121.
MAXIMA eeldab, et lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja on vähemalt 14-aastane füüsiline isik, kelle esitatud isikuandmed on täpsed ja õiged ning kõik nõusolekud on antud vabatahtlikult, konkreetselt, teadlikult ja ühemõtteliselt, olles põhjalikult tutvunud privaatsuspoliitika ja lojaalsusprorammi tingimustega ning mõistes nõusoleku tagajärgi ning selle tühistamise võimalusi ja tagajärgi. Sellest privaatsuspoliitikast leiate kogu info, milliseid isikuandmeid me kogume ja töötleme, milleks me neid kasutame, kaua säilitame jms. See informatsioon on oluline, seega loodame, et loete selle tähelepanelikult läbi.
Me austame Teie privaatsust ja Teie isikuandmete turvalisus on meie prioriteet. Me rakendame vastavaid organisatsioonilisi ja tehnilisi meetmeid eesmärgiga tagada, et Teie isikuandmed oleksid alati kaitstud ning andmetöötlustoimingud vastaksid isikuandmete kaitse õigusaktidele ja meie sisepoliitikate nõudmistele.
Meie väljastatav AITÄH kaart ja AITÄH-konto on nimeline, te peate enne andmete sisestamist logima kas veebikeskkonnas või Maxima äpis sisse, kas isikustamist võimaldavate vahenditega ID-kaart, Smart ID või Mobiil-ID või looma endale salasõna sisselogimisel.
Juhime Teie tähelepanu sellele, et antud privaatsuspoliitikat võib MAXIMA Eesti OÜ muuta, täiendada ja uuendada.
Kui Te kasutate AITÄH kaarti meie programmipartnerite müügikohtades (nt elektroonilises kaupluses BARBORA) ja kasutate ühtlasi MAXIMA rakendust, lugege kindlasti läbi nende programmipartnerite ja MAXIMA rakenduse privaatsuspoliitika, reeglid ja teated.
Privaatsuspoliitikas kasutatavad mõisted langevad kokku kasutustingimustes kasutatavate mõistetega, kui privaatsuspoliitikas ei ole ettenähtud teisiti.
1. Üldsätted
1.1. Privaatsuspoliitikas kirjeldatakse, miks ja kuidas MAXIMA lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja (edaspidi Kasutaja) isikuandmeid töötleb. Privaatsuspoliitika on osa MAXIMA lojaalsusprogrammi AITÄH kasutustingimustest.
1.2. MAXIMA Eesti OÜ on Kasutaja isikuandmete vastutav töötleja.
1.3. Isikuandmed on mistahes teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta. Isikuandmete töötlemine on isikuandmete või nende kogumitega tehtav igasugune toiming, nagu näiteks isikuandmete kogumine, dokumenteerimine, korrastamine, säilitamine, päringute tegemine, lugemine, kasutamine, levitamine, kustutamine.
1.4. Isikuandmete töötlemisel juhindub MAXIMA kohalduvatest andmekaitsealastest õigusaktidest, eelkõige Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusest (EL) 2016/679 (edaspidi IKÜM).
2. Milliseid Teie isikuandmeid töötleme ja miks?
2.1. Lojaalsusprogrammis AITÄH-konto registreerimine ja AIÄTH-konto loomine
Isikuandmed | Teie nimi ja perekonnanimi, sünnikuupäev, e-posti aadress ja/või +372 prefiksiga telefoninumber, isikukood* |
Töötlemise õiguslik alus | IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b |
Andmete säilitamisperiood | Kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis. Lisaks Teie isikuandmeid ka pärast Teie programmis osalemise lõppu üksnes selleks, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. |
* Nimi, perekonnanimi, sünnikuupäev, e-posti aadress, Eesti telefoninumber ja isikukood on vajalik anda registreerimisel läbi Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaarti. Füüsilise kaardi vormistamisel on vaja sünnikuupäeva ja Eesti telefoninumbrit.
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
Teie ankeediandmete põhjal loome me süsteemis lojaalsusprogrammis AITÄH osaleja unikaalse konto (edaspidi AITÄH-konto), mis tagab Teie osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH, Teile programmieeliste esitamise ja Teie õiguste realiseerimise reeglites ja/või selles privaatsuspoliitikas sätestatud tingimustel.
Poes registreerimisel saadab MAXIMA Teile telefonile kinnituskoodi, et aktiveerida ja kinnitada AITÄH-konto, järgmisena peab klient ise täitma virtuaalse ankeedi, kas kodulehel või alla laadides Maxima äpi. Ning virtuaalse ankeedi täitmisel, tingimustega nõustudes saate lojaalsusprogrammiga AITÄH osaleda.
Ühtlasi saame esitatud virtuaalsete isikuankeediandmete põhjal tuvastada Teid kui vastava AITÄH kaardi omanikuna, kui Te näiteks vahetate kulunud või kaotatud kaardi uue vastu ja soovite kaardid ühendada, tahate oma andmeid uuendada või muuta, pöördute meie poole teatud isikliku informatsiooni esitamise, isikuandmete töötlemisega seotud õiguste realiseerimise jm osas.
Samuti kasutame Teie ankeedil esitatud kontaktandmeid (elektronposti aadressi, telefoninumbrit) Teiega suhtlemise eesmärgil, sealhulgas vastamiseks Teie päringutele ja märkustele, Teile tähtsa informatsiooni edastamiseks lojaalsusprogrammi AITÄH, reeglite ja/või privaatsuspoliitika muudatuste kohta, Teiega ühenduse võtmiseks, kui olete oma kauba või rahakoti maha unustanud või kui avastame tehtud tehingutega seoses tõrkeid vms.
On väga tähtis, et Teie esitatavad ankeediandmed oleksid täpsed ja õiged. Kui Te märgite väärad (ebatõesed) andmed, unustate need või jätate muutunud andmed uuendamata, võib meil olla raske tagada, et Te saate mugavalt kasutada kõiki programmi eeliseid, samuti võib tekkida tõrkeid Teile soovitud teenuste osutamisel või Teie õiguste realiseerimisel ning teatud juhtudel võime olla sunnitud Teie AITÄH kaardi blokeerima ja peatama Teie osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH (nt meil võib tekkida vajadus saada või uuendada nõusolekuid, mis on vajalikud programmi täitmiseks, aga me ei suuda Teid vastava AITÄH kaardi valdajana kätte saada ja tuvastada).
2.2. AITÄH-konto haldamine ja Lojaalsusprogrammi AITÄH administreerimine
Isikuandmed | Teie AITÄH kaardi number, registreerimisel antud andmed, AITÄH-kontol esitatud andmed (sealhulgas AITÄH-kontole sisselogimise andmed, toimingud AITÄH-kontol, tehnilised lehitsemisandmed: IP-aadress, sisselogimise ja lehitsemise tehniline informatsioon), informatsioon AITÄH kaardi staatuse kohta (aktiivne või blokeeritud), ostuandmed (kaupluse aadress, kuupäev ja kellaaeg, toodete nimetus ja kogus, koguhind (sh enne ja pärast kõikide soodustuste maha arvestamist), teenitud MAXIMA raha andmed (summa, ostu ajal kasutatud summa, jääk AITÄH-kontol), AITÄH kaardiga saadud soodustuste summa, Teile tehtud isiklike pakkumiste ajalugu ja informatsioon nende kasutuse kohta, kupongide numbrid (identifitseerivad, millised pakkumised kehtivad AITÄH kaardiga), andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID), informatsioon lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite pakkumiste kohta. |
Töötlemise õiguslik alus | IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b |
Andmete säilitamisperiood | Me säilitame seadusest tuleneva kohustusena ostuandmeid püsikliendisüsteemis 7 aastat alates ostutehingu päevast. Ülejäänud andmeid säilitame kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis AITÄH. Tähtaja lõppedes kustutame need andmed või muudame anonüümseks viisil, mis ei võimalda enam Teie isikuandmeid töödelda. Seega tühistame pöördumatult seotuse AITÄH-kaardi numbri, Teie ankeediandmete ja Teie muu isikliku informatsiooniga. Säilitame Teie isikuandmeid edasi üksnes siis, kui see on vajalik, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. |
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
Antud andmete töötlemisel saame hallata AITÄH-kontot ja pakkuda Teile lojaalsusprogrammi AITÄH hüvesid ilma tõrgeteta. Teile pakutud programmi hüvede hulka kuuluvad: MAXIMA raha kogumine, kasutamine ja tagastamine, kampaaniates osalemine, allahindlused, allahindluskupongid nt. sünnipäevakupong jm.
Sessioon ID ja muud AITÄH-kontol esitatud andmed on vajalikud selleks, et su kasutaja jääks sisse logituks ning samuti ka turvalisuse ja käideldavuse tagamiseks. Näiteks, konto toimingute kontrollimiseks kui kasutaja kontol on tehtud toimingud ilma tema soovita. Sellisel juhul saame tuvastada toimingute tegija. Samuti kasutatakse andmeid ka selleks, et tagada kasutajatele parem kasutuskogemus ning vähendada rakenduses esinevaid kõrvalekaldeid.
Näiteks võime Teie ostuandmeid analüüsida, et parandada Teie huvides tegevusvigu. Kui me märkame, et meie ostjatele on eksimuse tõttu kohaldatud toote eest vale hind või soodustus on jäänud kohaldamata, võime me ostuandmete põhjal kindlaks määrata AITÄH-kaardi omanikud ja oma vea parandada (hüvitada hinnavahe jms). Me võime andmeid analüüsida ka selleks, et oma programmis osalejaid paremini tundma õppida ja programmi täiustada. On oluline silmas pidada, et meie andmeanalüüsil ei ole Teie jaoks mingit õiguslikku ega sarnast tähenduslikku mõju.
Kui Te kaotate Teile väljastatud AITÄH-kaardi, blokeerite selle või vahetate selle kulumise korral välja, on Teil võimalus vana ja uue kaardi andmed ühendada (tingimustes on kirjas, kuidas seda teha). Kui ühendamine õnnestub, ühendatakse Teie vana AITÄH-kaardi andmed uue AITÄH-kaardi andmetega ning Teie ostuandmete ajaloo töötlemist jätkatakse, pidades kinni andmete säilitamistähtajast.
Lojaalsusprogrammi AITÄH administreerimise eesmärgil võime programmipartneritele edastada järgmise info: informatsioon Teie AITÄH-kaardi staatuse kohta (aktiivne või blokeeritud), kaartide oleku kohta tuvastatud vead (nt informatsioon selle kohta, et kaart on blokeeritud), AITÄH-kaardi viimased neli numbrit, MAXIMA raha jääk AITÄH-kaardil, kupongide identifitseerimise numbrid, kehtivad pakkumised Teie AITÄH-kaardiga, andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID). Meie võime nendelt programmipartneritelt saada järgmist informatsiooni Teie AITÄH-kaardi kasutuse kohta nende müügi- ja teeninduskohtades: Teie AITÄH-kaardi number, ostusumma, lisatud MAXIMA raha summa, ostutšeki ID ja muu andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID). Üksikasjalikuma informatsiooni meie lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite kohta leiate http://aitah.maxima.ee/.
2.3. Lojaalsusprogrammi pakkumiste ja informatsiooni edastamine
Isikuandmed | Teie AITÄH kaardi number, Teie nimi, e-posti aadress ja/või telefon, sünnikuupäev. |
Töötlemise õiguslik alus | Kasutaja on andnud nõusoleku töödelda tema isikuandmeid antud eesmärgil (IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt a). |
Andmete säilitamisperiood | Kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis AITÄH ning pole enda nõusolekut tagasi võtnud. Lisaks me hoiame Teie antud nõusolekut ja selle tõendust alles ka pärast Teie programmis osalemise lõppu ja üksnes selleks, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. |
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
Kui te annate selleks nõusoleku, siis me edastame Teile Teie valitud kommunikatsioonikanalite kaudu (telefonitsi (SMS) ja/või telefonitsi ja/või e-postiga ja/või sotsiaalvõrgustikes) (edaspidi kommunikatsioonikanalid) pakkumisi, konto pakkumisi ja partnerite pakkumisi.
Oma AITÄH-kontol näete Te alati pakkumisi, konto pakkumisi ja partnerite pakkumisi. Need pakkumised võime Teile esitada ka kassatšekil.
Kui Teil ei ole AITÄH-kontot ja/või kui Te ei ole valinud nende saamist kommunikatsioonikanalite kaudu, saate pakkumiste ja partnerite pakkumistega tutvuda ka meie ettevõtte kodulehel www.maxima.ee, MAXIMA poodide kassades, hinnakirjades ja meie uudiskirjas (kui tellite selle). Konto pakkumistega on Teil võimalik tutvuda ja neid saada MAXIMA kaupluste kassades, kui küsite kassapidajalt.
Me võime andmeid analüüsida ka selleks, et pakkuda lisaeeliseid teatud kategooria ostjatele: sünnipäeva puhul; neile, kes teevad oma ostud konkreetsetes ettevõtte kauplustes; neile, kes soetavad teatud tooteid; või muid pakkumisi.
Teil on võimalus pakkumistest, konto pakkumistest ja partnerite pakkumistest enda valitud kommunikatsioonikanalite kaudu millal tahes loobuda või neid muuta. Palun teatage meile oma loobumissoovist e-posti aadressil klienditugi@maxima.ee või infotelefonil 800 2121. Teie loobumine ei takista Teil lojaalsusprogrammis AITÄH osalemast ja selle muid eeliseid kasutamast.
Kui Te lõpetate enda osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH, saate endiselt kassatšekkidel MAXIMA üldpakkumisi ja informatsiooni, mis esitatakse MAXIMA kaupluste ostjatele ilma mingeid isikuandmeid töötlemata.
2.4. Digitaalsete ostutšekkide saamine AITÄH-kontole
Isikuandmed | Kasutaja andmed tehtud ostude kohta (ostu kuupäev ja kellaaeg, kauba nimetus, kogus, kogu ostu hind, AITÄH kaardiga antud allahindluste summa). |
Töötlemise õiguslik alus | IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b |
Andmete säilitamisperiood | Digitaalseid ostutšekke säilitatakse AITÄH-kontol 2 aastat alates ostu sooritamise päevast. Teie ostuandmed säilitatakse 7 aastat alates ostu teostamise päevast (IKÜM art 6 lõige 1 punkt c) |
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
MAXIMA koostab lojaalsusprogrammi AITÄH liitunud kasutajale digitaalseid ostutšekke tema AITÄH-kontole. Teil on võimalus tutvuda digitaalsete ostutšekkidega lojaalsusprogrammi AITÄH-kontol.
2.5. Andmeid, mis on kogutud AITÄH-konto rakenduses AITÄH lojaalsusprogrammi raames, säilitatakse AITÄH lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatud tähtaegade või selles sätestatud kriteeriumide kohaselt. Statistika koostamine ostjate käitumise ja turu-uuringu jaoks;
Isikuandmed | Sünniaasta ja vanus, ostuandmed (sealhulgas kauplus, ostu kuupäev ja kellaaeg, toodete nimetus ja kogus, ostu koguhind, AITÄH kaardiga saadud soodustuste summa). |
Töötlemise õiguslik alus | Isikuandmete töötlemine on vajalik õigustatud huvi alusel (IKÜM artikkel 6 lg 1 p f) Meie õigustatud huvi on analüüsida andmeid ja koostada äriks vajalikke aruandeid, et hinnata oma tegevust ja luua väärtust nii Teile kui kliendile kui ka ettevõtte ärile. |
Andmete säilitamisperiood | 7 aastat. |
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
Lojaalsusprogrammi AITÄH eesmärk on pakkuda kasu ja luua lisandväärtust nii Teile kui ka meie ärile. Me pingutame pidevalt selle nimel, et meie kauplused, kaubavalik, kohaldatavad kampaaniad ja allahindlused vastaksid võimalikult hästi meie ostjate vajadustele, et me oleksime neile mugavalt ligipääsetavad, et ostjad tunneksid end meie kauplustes koduselt ning leiaksid mugavalt vajalikud tooted ja teenused.
Statistiliste andmete, turu ja tarbija käitumise uurimisel ning meie äriks vajalike aruannete koostamisel kasutame automatiseeritud andmeanalüüsi. Selle analüüsi tarbeks kasutame personaliseerimata andmeid ega töötle Teie kontaktinfot ega muud Teie isiklikku informatsiooni (nt nime jm), seepärast ei pea me seda isikuandmete töötlemiseks. Andmete analüüs statistika koostamise, meie ostjate käitumise ja turu-uuringute eesmärgil võimaldab meil langetada tähtsaid ärilisi otsuseid, nagu meie ostjate vajadustele vastava kaubavaliku kujundamine, hinnakujundus, kauba väljapanek, kaupluste rajamine meie ostjate elukoha alusel jms.
Andmeanalüüs statistiliste näitajate, turu ja ostjate käitumise uurimise eesmärgil ei avalda Teile õiguslikku ega sarnast tähendusrikast mõju.
2.6. Sünnipäevasoodustuste koostamine ja esitamine
Isikuandmed | Nimi, perekonnanimi, sünnikuupäev, +372 prefiksiga telefoninumber ja e-posti aadress, isikukood. |
Töötlemise õiguslik alus | Kasutaja on andnud nõusoleku töödelda tema isikuandmeid antud eesmärgil (IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt a). |
Andmete säilitamisperiood | Kuni rakenduse konto kustutamiseni või nõusoleku tagasivõtmiseni kommertsteadaannete ja individuaalsete pakkumiste saamiseks. Säilitame Teie nõusolekut ja tõendeid nõusoleku andmise kohta kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. |
Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?
Kui te olete Lojaalsusprogrammi turvaliselt sisseloginud kasutades ID kaarti, Smart ID-d või Mobiili ID-d ning olete nõustunud sünnipäevakupongi info saamisega, saame teile saata Sünnipäevakupongi teie valitud kanalisse, kas telefoni numbrile või e-postile. Kupong kehtib 3 päeva enne ja 3 päeva peale sünnipäeva ja rakendub automaatselt makstes.
3. Millistel juhtudel ja millistele kolmandatele isikutele me avaldame Teie andmeid?
Me võime Teie andmete töötlemiseks edastada kolmandatele isikutele, kes aitavad meil lojaalsusprogrammi AITÄH ellu viia ja hallata. Sellised isikud võivad olla mobiilirakenduste loojad, mobiilirakenduste andmeraamatukogud, andmebaaside tarkvarapakkujad, andmebaaside administreerimisteenuste pakkujad, andmekeskuste, majutus- ja pilveteenuste pakkujad, mobiilirakenduste hooldusteenuste pakkujad, otseturundusteenuste pakkujad (sealhulgas interneti ja mobiilirakenduste), reklaami (sealhulgas interneti ja mobiilirakenduste), turu-uuringute või ärianalüütika, turvateenuste pakkujad, muud teenuseosutajad jms. Kõikidel juhtudel esitame andmetöötlejale üksnes nii palju andmeid kui on vaja konkreetse korralduse täitmiseks või konkreetse teenuse osutamiseks. Meie heaks töötavad andmetöötlejad võivad Teie isikuandmeid töödelda üksnes meie juhiste järgi. Pealekauba kohustuvad nad Teie andmete turvalisuse tagama kehtivate õigusaktide ja meiega sõlmitud kirjalike kokkulepete alusel.
Teie nõusoleku alusel osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH võime ühtlasi Teie andmeid vahetada (vt privaatsuspoliitika peatükki 1.5) lojaalsusprogrammi AITÄH partneritega, et kohaldada lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite müügi- või teeninduskohtades allahindluseid või kampaaniaid ning tagada lojaalsusprogrammi AITÄH haldamine.
Üksikasjalikuma informatsiooni meie lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite kohta leiate veebilehel http://aitah.maxima.ee/.
Samuti võidakse andmed esitada pädevatele võimu- või õiguskaitseasutustele, nt politseile või järelevalveinstitutsioonidele, aga seda ainult juhul, kui nad seda nõuavad, ja üksnes siis, kui seda nõutakse kehtivate õigusaktide järgi või õigusaktides sätestatud juhtudel ja korras, et tagada meie õigused ning meie ostjate, töötajate ja ressursside turvalisus ning avaldada, esitada ja kaitsta õiguslikke nõudeid.
Informatsioon Teie isikuandmete saajate kohta rakenduse kasutamisel on esitatud rakenduse kasutustingimustes ja rakenduse privaatsuspoliitikas.
4. Milliseid õigusi annavad Teile andmekaitsealased õigusaktid ja kuidas neid kasutada?
Andmekaitse õigusaktid annavad Teile palju õigusi, mida Te võite vabalt kasutada, ning meie peame Teile sellise võimaluse tagama. Info Teie konkreetsete õiguste ja nende realiseerimisviiside kohta on toodud selles privaatsuspoliitikas allpool, palun lugege seda tähelepanelikult.
Üksikasjalik informatsioon Teie õiguste ja nende realiseerimise kohta rakenduse kasutamisel on esitatud rakenduse kasutusreeglites ja rakenduse privaatsuspoliitikas.
4.1. Õigus tutvuda enda isikuandmetega, mida me töötleme
Teil on õigus saada meie kinnitus selle kohta, kas me töötleme Teie isikuandmeid, samuti õigus tutvuda töödeldavate isikuandmete ja informatsiooniga andmetöötluse eesmärkide, töödeldavate andmete kategooriate, andmesaajate kategooriate, andmetöötlusperioodi, andmesaamise allikate, automatiseeritud otsuselangetuse, sealhulgas profileerimise ning selle tähenduse ja tagajärgede kohta Teile.
Suurema osa sellest informatsioonist esitame Teile selles privaatsuspoliitikas ja usume, et see on Teile kasulik.
Kui Teil on AITÄH-konto, võite millal tahes oma AITÄH-kontol tutvuda meie töödeldavate isikuandmetega (nt kontrollida aktuaalset ankeediinformatsiooni, Teie antud nõusolekuid), vaadata üle kehtivad isiklikud pakkumised, saada AITÄH kaardiga tehtud tehingute (MAXIMA raha juurde- ja maha arvestuse) viimase kahe aasta ajalugu (välja arvatud e-poes BARBORA tehtud ostude ajalugu), kontrollida MAXIMA raha jääki. Juhime tähelepanu sellele, et AITÄH-konto on seotud konkreetse AITÄH kaardiga, sellepärast esitatakse kontol üksnes kehtiva AITÄH kaardi kasutusajalugu. Kui Te olete AITÄH kaarti vahetanud, ei kuvata AITÄH-kontol vana kaardi kasutusajalugu isegi siis, kui olete kaardid ühendanud.
Kui selles privaatsuspoliitikas ja AITÄH-kontol esitatud informatsioon ei ole Teie jaoks piisav, võite alati meie poole pöörduda.
4.2. Õigus isikuandmeid parandada
Kui Teie registreerumisankeedil meile esitatud andmed on muutunud või Te arvate, et meie töödeldav informatsioon Teie kohta on ebatäpne või väär, on Teil õigus nõuda selle info muutmist, täpsustamist või parandamist.
Oma andmeid saate ise korrigeerida AITÄH-kontol või esitades lojaalsusprogrammi AITÄH uuendatud ankeedi. Samuti võite meie poole pöörduda ja paluda, et me parandaksime või täpsustaksime Teie andmeid e-posti aadressil klienditugi@maxima.ee või infotelefonil 800 2121.
4.3. Õigus nõusolek tagasi võtta
Kui me töötleme Teie andmeid Teie nõusoleku alusel, on Teil õigus oma nõusolek millal tahes ja Teie nõusolekuga põhjendatav andmetöötlus lõpetatakse.
Näiteks on Teil millal tahes võimalus tühistada oma nõusolek saada programmi pakkumisi ja informatsiooni, samuti nõusolek andmete profileerimise kohta Teile isiklike programmipakkumiste esitamiseks. Nende nõusolekute tagasi võtmine ei takista Teil edasi lojaalsusprogrammis AITÄH osalemast ja selle muid eeliseid kasutamast, kuid see tähendab, et me ei saa Teile kasulikke pakkumisi esitada. Kui Te ei ole nõus saama programmi pakkumisi ja informatsiooni, on Teil oma AITÄH kontol ikkagi võimalus näha üldinfot, MAXIMA kauplustes toimuvaid kampaaniaid, soodustusi ja uudiseid, samuti üldiseid programmipakkumisi ja kampaaniaid ning AITÄH konto omanikele mõeldud pakkumisi ja kampaaniaid.
Teil on võimalik oma nõusolekuid korrigeerida (neid tühistada või uuesti anda), kui esitate uuendatud lojaalsusprogrammi AITÄH ankeeti, muutes oma AITÄH kontol nõusolekusätteid või võttes meiega privaatsuspoliitika peatükis 6 märgitud viisil ühendust. Kui Te tühistate nõusoleku saada programmi pakkumisi ja informatsiooni, samuti nõusoleku saada isiklikke pakkumisi ja olla profileeritud, lõpetame programmi pakkumiste esitamise 10 tööpäeva jooksul.
Siiski, kui Te tühistate nõusoleku osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH, ei saa Te enam osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH või selle vastavas osas.
Kui Teie nõusolek ei kehti enam, samuti selle annulleerimise või tühistamise korral hävitame me Teie nõusoleku ajal töödeldud andmed ning privaatsuspoliitikas sätestatud juhtudel muudame need andmed anonüümseks usaldusväärselt ja pöördumatult.
Me võime Teie antud nõusolekut ja selle tõendust alles hoida pärast programmis osalemise lõppu ka kauem, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral.
4.4. Õigus esitada kaebus
Kui Te arvate, et me rikume Teie andmete töötlemisel andmekaitse õigusaktide nõudeid, palume alati kõigepealt pöörduda meie poole. Usume, et meil õnnestub heatahtlike pingutustega hajutada kõik Teie kahtlused, vastata Teie küsimustele, rahuldada palved ja parandada meie tehtud vead, kui neid on. Meie kontaktid leiate privaatsuspoliitika punktist 8.
Kui meie pakutav probleemi lahendusviis ei rahulda Teid või Teie arvates ei astu me Teie avalduse järgi vajalikke samme, on Teil õigus esitada kaebus riiklikule andmekaitseinspektsioonile. Andmekaitse Inspektsiooni kontaktid leiate aadressilt www.aki.ee
4.5. Õigus esitada vastuväited, kui töötlus põhineb õigustatud huvidel, sealhulgas profiilianalüüsi kohta
Teil on õigus vaidlustada isikuandmete töötlemisega, kui isikuandmeid töödeldakse meie õigustatud huvidest lähtuvalt ning profiilianalüüsi jaoks. Siiski, võttes arvesse lojaalsusprogrammi AITÄH eesmärke ja mõlema poole (nii Teie kui andmesubjekti kui ka meie kui andmevaldaja) õigustatud huvide tasakaalu, võib see tähendada, et lõpetades meie õigustatud huvidel põhineva andmete töötluse ei saa me Teile pakkuda võimalust osaleda edaspidi lojaalsusprogrammis AITÄH.
Kui soovite kasutada selles peatükis nimetatud õigust, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus.
4.6. Andmete kustutamise õigus („õigus olla unustatud”)
Kui ilmnevad teatud isikuandmete kaitse õigusaktides nimetatud asjaolud (kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult, andmetöötluse alus on kadunud jm), on Teil õigus paluda, et me kustutaks Teie isikuandmed. Kui soovite seda õigust kasutada, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus.
Kui Teie andmed kustutatakse Teie palvel, ei saa Te enam osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH või selle vastavas osas.
Juhime tähelepanu sellele, et Teie ankeediandmed kustutatakse ilma Teie eraldi esitatud avalduseta ja muud andmed kustutatakse või anonüümitakse usaldusväärselt, kui Te lõpetate lojaalsusprogrammis AITÄH osalemise või kui liikmelisus lõppeb reeglites ette nähtud juhtudel.
Siiski ei ole meil võimalik kustutada Teie andmeid juhul, kui andmete säilitamise kohustusest tuleneb meile seadusest (näiteks raamatupidamise algdokumentide säilitamise kohustus 7 aasta jooksul (Teie ostuandmed)).
4.7. Õigus piirata andmetöötlust
Kui ilmnevad teatud isikuandmete kaitse õigusaktides nimetatud asjaolud (kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult, Te vaidlustate andmete täpsuse, Te ei ole nõus andmetöötlusega meie õigustatud huvi alusel jm), on Teil samuti õigus piirata enda isikuandmete töötlemist.
Kui soovite kasutada selles peatükis nimetatud õigust, esitage palun me andmekaitseametnikule kirjalik avaldus.
4.8. Õigus andmete ülekandmisele
Teil on õigus kanda teisele andmevaldajale üle andmed, mida me Teie nõusoleku alusel töötleme ja mida töödeldakse automatiseeritud vahenditega struktureeritud, üldkasutatavas vormingus ning masinloetaval kujul vastavalt IKÜM-is sätestatud korrale. Me esitame Teile andmed, mille soovite üle kanda, tavapäraselt meie süsteemides kasutatavas ja arvutiga loetavas vormingus ning Teie soovi ja tehniliste võimaluste korral saadame andmed otse Teie märgitud teisele andmevaldajale.
Kui soovite andmete ülekandmise õigust kasutada, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus.
4.9. Avalduste menetlemise kord
Kui me saame Teilt avalduse andmete esitamise või muude Teie õiguste realiseerimise kohta, on meil kõikide meie ostjate andmete kaitsmiseks ebaseadusliku avaldamise eest kohustus veenduda, et AITÄH kaart on väljastatud Teile. Sel eesmärgil võime Teilt paluda märkida oma registreerimisankeedis esitatud aktuaalsed ankeediandmed (nt nimi, sünniaeg, e-posti aadress või telefoninumber) – me võrdleme, kas Teie märgitud andmed langevad kokku vastavate ankeediandmetega. Selle kontrolli käigus võime saata ka kontrollsõnumi AITÄH kaardi registreerumisankeedil märgitud kontaktil (SMS või e-post), paludes läbida autoriseerimise, samuti võime nõuda täiendavaid dokumente või andmeid. Kui kontrollprotseduur ei õnnestu (nt Teie märgitud ankeediandmed ei lange kokku AITÄH kaardi registreerimisankeedis märgitud andmetega või Te ei läbi saadud lühisõnumi ega e-posti teate järgi autoriseerimist), oleme sunnitud konstateerima, et Te ei ole palutavate andmete subjekt, ja Teie esitatud avalduse tagasi lükkama.
Kui me saame Teilt avalduse mõne Teie õiguse elluviimiseks ja eespool märgitud kontrolltoiming õnnestub, on meil kohustus esitada Teile informatsioon selle tegevuse kohta, millega Teie esitatud avalduse põhjal tegelesime, põhjendamata viivitamata, kuid igal juhul hiljemalt ühe kuu jooksul Teie avalduse saamise päevast ja kontrolltoimingu lõpetamisest. Avalduste keerukusest ja hulgast lähtudes on meil õigus pikendada ühekuulist perioodi veel kaheks kuuks, teavitades Teid sellest enne esimese kuu lõppu ja märkides sellise pikendamise põhjused.
Kui esitate avalduse elektrooniliselt, siis vastame Teile samuti elektrooniliselt, välja arvatud juhul, kui see ei ole võimalik (nt ülisuure andmemahu pärast) või juhul, kui Te palute endale teisel viisil vastata.
Me keeldume Teie avaldust rahuldamast motiveeritud vastusega (kui tuvastatakse õigusaktides sätestatud asjaolud), teavitades Teid sellest kirjalikult.
5. Isikuandmete turvalisus
MAXIMA prioriteet on isikuandmete turvaline säilitamine. MAXIMA annab endast kõik võimaliku, et vältida loata juurdepääsu, avaldamist ja muud õigusvastast töötlemist. MAXIMA kaitseb isikuandmete konfidentsiaalsust ja puutumatust ning tagab isikuandmetele juurdepääsu kooskõlas kehtivate õigusaktidega.
MAXIMA ei töötle isikuandmeid väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda ning ei edasta neid riikidesse, mis asuvad väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda.
MAXIMA rakendab andmesubjekti isikuandmete kaitsmiseks (i) juhusliku või õigusvastase hävitamise või (ii) juhusliku kadumise, muutmise, loata avaldamise või juurdepääsu ja (iii) igasuguse õigusvastase töötlemise eest asjakohaseid korralduslikke ja tehnilisi kaitsemeetmeid.
MAXIMA peab järjekindlalt kinni isikuandmete minimeerimise põhimõttest ega kogu andmeid, mille järgi saaks otseselt tuvastada füüsilise isiku identiteeti (nt perekonnanime, aadressi).
6. Isikuandmete säilitamine
MAXIMA säilitab isikuandmeid senikaua kui Kasutaja osaleb lojaalsusprogrammis AITÄH ning ei ole enda nõusolekut tagasi võtnud. MAXIMA hoiab Kasutaja antud nõusolekut ja selle tõendust ka pärast nõusoleku tagasivõtmist selleks, et vajadusel kaitsta end nõuete, pretensioonide või hagide vastu.
MAXIMA säilitab seadusest tuleneva kohustusena ostuandmeid seitse aastat alates ostutehingu päevast.
Ostuandmeid säilitatakse süsteemis seitse aastat alates ostutehingu päevast ja tähtaja lõppedes kustutame antud andmed ja/või muudame anonüümseks viisil, mis ei võimalda edaspidist isikuandmete töötlemist. Seega tühistame pöördumatult seotuse AITÄH kaardi numbri, Kasutaja ankeediandmete ja Kasutaja muu isikliku informatsiooniga.
Kui Kasutaja osalemine lojaalsusprogrammis AITÄH lõpetatakse varem kui täitub ostuandmete seitsmeaastane säilitamistähtaeg, kustutatakse kõik Kasutaja ankeediandmed ja muu isiklik informatsioon ning ostuandmed pseudonüümseks pöördumatult ja usaldusväärselt läbi.
Kui Kasutaja kaotab talle väljastatud AITÄH kaardi, blokeerib selle või vahetab selle kulumise korral välja, on Kasutajal võimalus vana ja uue kaardi andmed ühendada (kasutajatingimustes on kirjas, kuidas seda teha). Kui ühendamine õnnestub, ühendatakse Kasutaja vana AITÄH kaardi ostuandmed uue AITÄH kaardi ostuandmetega ning Teie ostuandmete ajaloo töötlemist jätkatakse, pidades kinni seitsmeaastasest töötlemistähtajast.
Kui Kasutaja blokeerib enda konto kaudu oma Aitäh kaarti, siis esialgu tehakse ajutine blokeering, mis hetkel kehtib kuni 3 kuud. Antud perioodil on võimalik Kasutajal enda blokeering tühistada ja konto taastada. Kui Kasutaja ei tühista blokeeringut 3 kuu jooksul, siis kaart blokeeritakse lõplikult.
Kui MAXIMA isikuandmeid enam ei vaja ja õigusaktid nende säilitamist ei nõua, kustutatakse isikuandmed. MAXIMA võib jätkata isikuandmete kasutamist statistilistel ja turu-uuringu eesmärkidel, kuid üksnes anonüümsel kujul.
7. Kontaktandmed
MAXIMA aadress on Aiandi tn 13/2, Tallinn 12918, Eesti. E-posti aadress on info@maxima.ee.
Andmekaitsespetsialisti kontaktandmed:
E-posti aadress: dpo@maxima.ee
Postiaadress: : Aiandi 13/2, Tallinn 12918
Isikuandmete töötlemisega seotud teadete või küsimuste korral palume võtta ühendust andmekaitsespetsialistiga.
Suhtlus andmesubjekti ja MAXIMA vahel on konfidentsiaalne ning MAXIMA püüab lahendada kõik kaebused ja probleemid esimesel võimalusel ning korrektselt.
8. Küpsised
Kui Te külastate meie kodulehte, puutute kokku küpsistega (tegu on väikeste infofailidega, mis saadetakse Teie arvutisse või muusse seadmesse (näiteks mobiiltelefoni), samuti sarnaste analüütiliste, funktsionaalsete ja tehniliste tööriistadega, mille saab Teie veebilehitsejasse salvestada. Küpsis saadetakse Teie arvutisse või muusse seadmesse selleks, et see talletaks andmed ja me saaksime Teid kui lojaalsusprogrammi AITÄH osalejat meie kodulehel tuvastada. Küpsiste kogutud informatsioon võimaldab meil tagada Teile võimalus mugavamalt lehitseda, esitada Teile atraktiivseid pakkumisi ja meie kodulehe kasutajate käitumise kohta rohkem teada saada, analüüsida tendentse ja täiustada nii veebilehte kui ka Teie teenindamist ja lojaalsusprogrammi AITÄH.
Samuti on meie kodulehel kasutusel kolmandate isikute küpsised jms sarnased tehnoloogiad. Neid küpsiseid kasutatakse iga külastaja lehitsusajaloo loomiseks, et saaksime Teile kuvada just Teile suunatud reklaami ja tagada meie veebilehe lehitsemisel parima kogemuse. Kui Teie veebilehitseja võimaldab salvestada kolmandate isikute küpsiseid, on meie valitud partneril võimalus salvestada oma küpsised Teie veebilehitsejasse.
Küpsistest, nende kasutusest ja loobumisest vt lähemalt küpsisepoliitikast.
9. Privaatsuspoliitika kohaldamine
Privaatsuspoliitika ei kohaldu teistele meie või meie grupi ettevõtete pakutavatele teenustele, nagu kodulehele www.maxima.ee, makseteenustele, arveväljastusele, infotelefonile ega muud moodi Teie esitatavate küsimuste, palvete ja/või kaebuste haldamisele.