MAXIMA lojaalsusprogrammi Aitäh uuendatud reeglid

Lojaalsusprogramm AITÄH on MAXIMA Eesti OÜ (edaspidi MAXIMA), registrikoodiga 10765896, registreeritud aadressiga Aiandi 13/2, Tallinn, Eesti, püsikliendiprogramm. 

Lähtudes keskkonnasäästlikust mõtteviisist, eelistame Aitäh kaardi tegemisel igal võimalusel paberivaba ja ka plastikuvaba asjaajamist, kasutades elektroonilisi vahendeid ja kanaleid, ning soovitades kliendile esmajärjekorras digikaarti. 

Lojaalsusprogrammi AITÄH (edaspidi ka programm) eesmärgiks on pakkuda Teile hüvesid ning luua Teile ja meile järgmist lisandväärtust: 

luua programmis osalejatele võimalus osta tooteid või tellida teenuseid soodsatel tingimustel, korraldada kampaaniaid ning pakkuda allahindlusi ja luua muid eeliseid; 

säilitada olemasolevad ostjad ja meelitada ligi uusi ning luua nendega pikaajalised suhted; 

õppida tundma ja mõistma ostjat, programmis osalejat, tema vajadusi ja ootusi; 

võtta MAXIMA kaupluste arendamisel arvesse ostjate vajadusi, püüelda selle poole, et MAXIMAst saaks ostjate jaoks mugavaim pood. 

1% MAXIMA raha kogumine Aitäh kontole  

Kui   MAXIMA kauplustest ostes viipate oma AITÄH kaarti pangaterminali juures või skaneerite rakenduse ehk Maxima Äpiga digikaardi, kogute kaardikontole MAXIMA raha 1% ostusummast. MAXIMA raha koguneb ka veebipoest BARBORA (www.barbora.ee) ostes. 

Ühe MAXIMA rahaühiku väärtus on 1 euro. Kogutud MAXIMA rahaga saab MAXIMA kauplustes katta kuni 100% ostusummast.  

Saate isteteeninduskassas või Äpis valida või tavakassa kassiirile öelda, kui suure osa ostusummast soovite MAXIMA rahaga katta. Kogutud MAXIMA raha ei vahetata sularahaks. 

MAXIMA raha ei anta ja sellega ei saa tasuda tubakatoodete, suitsetamistarvikute, alkohoolsete jookide, MAXIMA kinkekaartide ega sooduskupongide, kolmandate isikute osutatavate teenuste (ettemaksega kaartide täitmise, loteriipiletid, ühiskaardid ja ühistranspordiga seotud teenused, rongi- ja bussipiletid, taara, NoBananas tooted jne), eest. Me jätame endale õiguse (teatades sellest MAXIMA kauplustes ja/või veebilehel www.maxima.ee) määrata teatud toodetele alaliselt või ajutiselt muu MAXIMA raha kogumisprotsendi või keelata teatud toodete ja teenuste eest tasumise MAXIMA rahaga. 

Maxima raha aegub iga aasta märtsi viimasel kuupäeval 

Kalendriaasta jooksul kogutud MAXIMA raha kehtib kuni järgmise aasta märtsi viimase päevani. Näiteks 2023. aastal kogutud MAXIMA raha kehtib 31. märtsini 2024. Kindlaks määratud kehtivusaja jooksul kasutamata MAXIMA raha tühistatakse ja seda programmis osalejale ei tagastata. 

Kui Te tagastate seaduses sätestatud juhtudel toote, mille soetamisel kasutasite MAXIMA raha, on Teil võimalus selle toote soetamiseks kasutatud MAXIMA raha tagasi saada. Selleks soovitame alles hoida ostutšeki, millel on märgitud toote soetamisel kasutatud MAXIMA raha summa. Kui Teil ei ole ostutšekki alles, jätab MAXIMA endale õiguse mitte tagastada toote soetamisel kasutatud MAXIMA raha. 

AITÄH kontole sisse logides maxima.ee (täpsem link http://aitah.maxima.ee/) on võimalik näha: 

kogutud MAXIMA raha jääki; 

saada AITÄH kaardiga tehtud ostude (välja arvatud e-poes BARBORA tehtud ostude) ja MAXIMA raha kasutamise aruanne viimase 2 aasta kohta arvestades ostu sooritamise päevast. 

isikuandmeid ja kaasajastada enda andmeid 

hallata nõusolekuid. 

Aitäh kaardiga erihinnad lojaalsele kliendile  

Me korraldame oma poodides pidevalt programmis osalejate jaoks kasulikke kampaaniaid ja pakume allahindluseid või erihindu lojaalsele kliendile, mida saavad ainult lojaalsusprogrammis osalevad kliendid. 

Võime Teile esitada pakkumisi, konto pakkumisi, isiklikke pakkumisi ja partnerite pakkumisi. 

Lähtudes pakkumiste laadist ja Teie valikutest (vt üksikasjalikumalt lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitika peatükist 2), võime pakkumised esitada oma veebilehel www.maxima.ee, uudiskirjades, hinnatrükistes, kassatšekkidel, AITÄH kontol, rakenduses, e-posti teel, telefoni teel, meie sotsiaalvõrgustikes ja muude infokanalite kaudu. 

Sünnipäeva puhul kingime  -10% sooduskupongi 

Sünnipäeva soodustuskupong -10%, mille kasutusaeg on 3 päeva enne ja peale sünnipäeva, kui olete oma andmed kinnitanud turvaliselt sisse logides, kas ID kaardiga, Smart ID, või Mobiili IDga.  

Sünnipäevasoodustuse kupong rakendub kõigele (va. alkohol, sigaretid ja tubakas, loteriipiletid, kinkekaardid, kolmandate osapoolte teenused, kõnekaardid, panditaara, kampaaniatooted, allahinnatud tooted, raamatud, ajalehed, ajakirjad, kalendrid).

Pane palun tähele 

Hüved: kõikide hüvede kasutamiseks on vaja identifitseerida end veebis Maxima.ee Aitäh kaardi keskkonnas või Maxima äpis, sisse logides kas ID kaardiga, Smart ID, või Mobiili IDga.  

Palun pane tähele, et kui Te ei logi Mobiil ID-ga, ID kaardiga või Smart-ID abil sisse, siis ei ole Maximal võimalik pakkuda Teile kogu Lojaalsusprogrammi ja kõiki Lojaalsusprogrammiga kaasnevaid hüvesid. 

Partnerite pakutavad hüved: Maxima Eesti OÜ ei vastuta kliendi ees võimaliku varalise või mittevaralise kahju tekkimise eest, kui koostööpartner mingil põhjusel keeldub soodustust võimaldamast. 

AITÄH-kaardi ja andmete uuendamise kampaania -5% soodustus järgmiselt ostult
AITÄH-kaardi ja oma isikuandmete uuendamisel ning nõustudes saama infot parimatest pakkumistest ja hüvedest aktiveerub teie järgmisele ostule -5% soodustus. Tegemist on ühekordse soodustusega, mis kehtib 7 päeva alates andmete muudatuste salvestamisest. Soodustus ei kehti kampaaniatoodetele, allahinnatud toodetele, alkoholile, sigarettidele ja tubakatoodetele, loteriipiletitele, kinkekaartidele, kolmandate osapoolte teenustele, kõnekaartidele, panditaarale, raamatutele, ajalehtedele, ajakirjadele ega kalendritele.

Lojaalsusprogrammis AITÄH osalemiseks peate olema vähemalt 14-aastane füüsiline isik ning omama AITÄH kaarti, mis võib olla AITÄH plastikkaart ja/või AITÄH digikaart. Teil võivad olla AITÄH plastikkaart ja AITÄH digikaart samaaegselt. Kõige lihtsam viis osaleda lojaalsusprogrammis on alla laadida Maxima äpp ja teha digikaart või ühendada olemasolev plastikkaart digikaardiga (see pole ühendamine, see on plastikust kaardi lisamine äppi). 

AITÄH kaardi väljastamine ja registreerimine 

Maxima äpis olev AITÄH digikaart 

Lae alla Maxima äpp 

AITÄH digikaardi saate luua MAXIMA rakenduse abil tasuta. Rakenduse abil loodud AITÄH digikaart aktiveeritakse automaatselt ja seda saab hakata kohe kasutama. AITÄH digikaardi loomisel rakenduses või rakenduse sidumisel AITÄH digikaardiga luuakse automaatselt AITÄH konto, kui Teil seni AITÄH kontot ei olnud. 

AITÄH plastikkaart 

AITÄH plastikkaardi saate soetada kõikides MAXIMA kauplustes. AITÄH plastikkaardi hind on vastavalt hetkel kehtivale hinnakirjale. 

Et soetatud kaart aktiveerida ja seda kasutama hakata, tuleb oma andmed täita veebilehel, nõustuda lojaalsustingimustega ja kinnitada oma andmete õigsust. Selleks täitke AITÄH ankeet veebilehel http://aitah.maxima.ee/ või esitage oma soov poes olevas infoletis või kassas. Viige lõpuni kaardi registreerimine vastavalt SMSga tulnud instruktsioonile, vajalik on nutitelefoni olemasolu. SMSga saame saata sõnumeid ainult Eesti numbrile. Välismaa numbriga klient saab endale teha ainult digikaardi. 

AITÄH virtuaalseankeedi täitmisel usaldate meile enda teatud isikuandmed. Üksikasjalik informatsioon Teie isikuandmete kohta, mida me töötleme, milliseid isikuandmeid me kogume ja töötleme, milleks me neid kasutame, kui kaua säilitame jms, on toodud välja privaatsuspoliitikas. 

On oluline tähele panna, et Teie AITÄH plastikkaart muutub aktiivseks ja võimaldab kasutada programmi eeliseid üksnes siis, kui olete turvaliselt sisse logides, kas ID kaardiga, Smart ID, või Mobiili IDga olete täitnud AITÄH ankeedi õigesti, tutvunud ja nõustunud tingimustega ja privaatsuspoliitikaga ning kinnitanud andmed.  

Sünnipäeva kupongi ja eripakkumisi  saame teile saata, kui olete nõustunud infokirjaga, mis saadab teile hüvede kohta infot. Oma nõusolekus saate igal ajal loobuda. Nõusoleku puudumisel ei saa MAXIMA pakkuda sünnipäevasoodustuse kupongi. 

AITÄH plastikkaardi registreerimise lõpule viimiseks veebilehel http://aitah.maxima.ee/ tuleb see kinnitada. Teile saadetakse e-kirja või lühisõnumiga registreerimise kinnituskood, mille peate AITÄH kontol selleks ettenähtud väljal sisestama. Lühisõnumi või e-kirjaga saadud registreerimise kinnituskoodi sisestamine kinnitab registreerimise. 

Tähtis teada 

AITÄH plastikkaardi toimimiseks tuleb vältida plastikkaardi sattumist kõrge temperatuuri ja elektromagnetiliste väljade mõju alla. Vältige selle mehaanilist vigastamist, hoidke seda turvaliselt ning mobiiltelefonist, võtmetest, tulemasinatest jms eraldi. Soovitame teha endale digikaart. 

AITÄH kaardi vahetus ja ühendamine, kas uue plastikkaardiga või digikaardiga 

Kui Teil on varem olnud AITÄH kaart, kuid Teil ei ole seda enam (näiteks see on kadunud, ei tööta, on kulunud) ja Te olete soetanud või loonud uue AITÄH kaardi, saab vanale AITÄH kaardile kogunenud MAXIMA raha jäägi üle kanda uuele AITÄH kaardile ning Teie vana AITÄH kaardi ostutoimingute andmed ühendada meie püsikliendiandmete süsteemides uue AITÄH kaardi ostuandmetega. 

AITÄH kaardid saab ühendada MAXIMA kaupluse X poodides kassas ja XX XXX poodides infoletis.  

AITÄH kaartide ühendamiseks MAXIMA kaupluse kassas või infoletis esitage kassapidajale oma vana AITÄH plastikkaart, uue kaardiga ühendamiseks öelge või sisestage pangaterminali kasutades oma sünnikuupäev ja telefoni number. Teile saadetakse kohe SMS kinnituskood, mis samuti sisestage pangaterminali või öelge kassiirile. Info plastikkaartide õnnestunud ühendamise, MAXIMA raha ülekandmise ja programmi pakkumiste kohta on esitatud kassatšekil. Teile saadetakse uus SMS lingiga, mis viib teid lojaalsusprogrammi virtuaalse ankeedi täitmise juurde, kus peab turvaliselt sisse logima, kas ID kaardiga, Smart ID, või Mobiili IDga ning uuendama oma kontaktandmed ja nõustuma lojaalsusprogrammi tingimustega, mis on programmis osalemise tingimuseks. 

Kandmaks hoolt Teie ja teiste meie programmis osalejate isikuandmete turvalisuse eest tuvastame AITÄH kaartide ühendamisel kõigepealt Teie isiku (programmis osaleja isiku tuvastamise kohta vt privaatsuspoliitikast). Juhul kui te ei ole andnud varasemalt Aitäh kaardi saamisel oma õiget sünnipäevakuupäeva ja/ või telefoni numbrit, võib juhtuda, et tuvastamine ei õnnestu, siis ei saa me paraku AITÄH kaarte ühendada. Palun pange tähele, et meie abiga saab AITÄH plastikkaarte ühendada üksnes siis, kui Teie uus AITÄH kaart on registreeritud, s.t kui Te olete täitnud AITÄH kaardi virtuaalse ankeedi  (vaadake lähemalt peatükist „AITÄH kaardi väljastamine ja registreerimine“). 

AITÄH kaardi blokeerimine 

Kui Teil pole enam AITÄH kaarti (näiteks olete selle kaotanud), soovitame selle otsekohe blokeerida. Seda saate teha oma AITÄH kontol või teatades meile kas e-posti aadressil klienditugi@maxima.ee või tasuta infotelefonil 800 2121. 

AITÄH digikaarti on võimalik blokeerida lisaks eelnimetatud võimalustele ka MAXIMA äpis. 

AITÄH kaardi blokeerimiseks (AITÄH kontol) logige oma AITÄH kontole sisse ja tehke AITÄH ankeedil märge „blokeeri kaart“. Kaart blokeeritakse kohe pärast seda toimingut. Kui teade AITÄH kaardi blokeerimise kohta peaks osutuma vääraks, saate blokeeringu AITÄH kontol tühistada, eemaldades vastava blokeerimismärke. 

Kui soovite AITÄH kaardi blokeerida meie kaudu (ükskõik millisel eespool nimetatud viisil), tuvastame jällegi kõigepealt Teie isiku (programmis osaleja isiku tuvastamise kohta vt privaatsuspoliitikast). Kui tuvastamine ei õnnestu, ei saa me AITÄH kaarti blokeerida. Kui saame Teilt teate AITÄH kaardi blokeerimise soovi kohta ja meil õnnestub Teid tuvastada, blokeerime AITÄH kaardi samal päeval (kui see on tööpäev) või järgmisel tööpäeval pärast teate saamist (kui teade saabub puhkepäeval või riigipühal). 

Blokeeritud AITÄH kaart ei ole aktiivne ja selle kasutamisel ei saa enam teha mingeid toiminguid – koguda ega kasutada MAXIMA raha, saada pakkumisi, lojaalsusprogrammi AITÄH hüvesid ega kampaaniaid. AITÄH kaardi staatus „Blokeeritud“ püsib meie süsteemis 3 kuud. Kui Te tühistate selle aja jooksul AITÄH kaardi blokeeringu, saate AITÄH kaarti üldises korras edasi kasutada. Kui Te soetate blokeeringuperioodil uue AITÄH kaardi ja ühendate AITÄH kaardid (vt peatükki „AITÄH kaardi vahetus ja ühendamine“), kantakse MAXIMA raha jääk uuele AITÄH kaardile ja vana AITÄH kaardi andmed seotakse uue AITÄH kaardiga. Kui AITÄH kaardi blokeeringut ei tühistata 3 kuu jooksul ja seda ei ühendata, blokeeritakse AITÄH kaart 3 kuu täitudes pöördumatult, AITÄH konto kustutatakse ja Teie osalemine lojaalsusprogrammis AITÄH lõpeb. 

AITÄH konto on loodud spetsiaalselt lojaalsusprogrammis AITÄH osalejatele. AITÄH konto on seotud konkreetse isiku ja AITÄH kaardiga. Iga AITÄH kaardi kohta peab olema loodud eraldi AITÄH konto. 

AITÄH kontol saate: 

muuta või kustutada oma isikuandmeid; 

anda ja tühistada nõusolekuid pakkumiste ja informatsiooni esitamise kohta, sellel eesmärgil profileerimise kohta, samuti valida meelepärased info saamise kanalid ja neid muuta; 

blokeerida AITÄH kaarti ning AITÄH kaardi blokeeringu ettenähtud tingimustel tühistada; 

vaadata oma aktiivse kehtiva AITÄH kaardi 2 aasta ostuajalugu MAXIMA kauplustes 

vaadata MAXIMA raha jääki; 

loobuda osalemisest lojaalsusprogrammis AITÄH; 

muuta sätteid ja valikuid ning teha muid toiminguid. 

Kuna AITÄH konto on seotud konkreetse AITÄH kaardiga, esitatakse AITÄH kontol üksnes kehtiva AITÄH kaardi kasutusajalugu. Kui Te olete AITÄH kaarti vahetanud, ei kuvata AITÄH kontol vana AITÄH kaardi kasutusajalugu isegi siis, kui olete AITÄH kaardid ühendanud. 

Kui olete soetanud uue AITÄH kaardi ja registreerinud selle virtuaalse AITÄH ankeedi täitmisega aadressil http://aitah.maxima.ee/, luuakse AITÄH konto uue AITÄH kaardi registreerimisel automaatselt.  

Kui Teil on täna mitu AITÄH kaarti, siis alates Juuni 2024 saab igal isikul olla ainult üks Aitäh kaart.  

AITÄH konto saab genereerida äpis AITÄH virtuaalse kaardi loomisel või olemasoleva AITÄH kaardi ühendamisel, kui programmis osaleja ei ole AITÄH kontot varem loonud.  

Kui programmis osaleja loob endale äpis AITÄH konto, saab ta sinna oma sisselogimise andmetega logida ka veebilehelt http://aitah.maxima.ee/. 

AITÄH konto registreerimisel soovitame sisse logida ID kaardiga, Smart ID või Mobiili IDga, erandina saatesisselogimisel kasutada ka  (e-posti või telefoninumbri ja salasõna, kuid sel juhul ei saa te osa Sünnipäevakupongist -10%). Et vähendada ebaseaduslikku AITÄH kontole sisselogimise riski, soovitame luua keerulise, raskesti ära arvatava salasõna ning muuta seda vähemalt iga 6 (kuue) kuu tagant. Salasõna võiks koosneda vähemalt 8 sümbolist, sealhulgas suur- ja väiketähtedest, numbritest ja kirjavahemärkidest. Vältige hõlpsalt ära arvatavaid sõnu, nagu ees- ja perekonnanimi, ning numbreid, nagu sünnikuupäev. Teie vastutate endale loodud sisselogimisandmete keerukuse ja nende säilitamise eest, samuti mis tahes toimingute eest, mis tehakse sisse logituna AITÄH kontole Teie isikliku kasutajanime ja salasõnaga. 

Programmis osalemise võib lõpetada Teie või meie algatusel järgmistel juhtudel: 

kui Te esitate meile avalduse programmis osalemise lõpetamise kohta; 

kui Te blokeerite oma AITÄH kaardi ega tühista blokeeringut kolme kuu jooksul; 

kui me muudame tingimusi ja/või privaatsuspoliitikat ja/või palume programmi edasiseks täitmiseks anda vajalikud nõusolekud, kuid Teie meile selliseid nõusolekuid ei soovi anda või kui Te tühistate oma nõusoleku seoses kehtivate tingimustega ja/või privaatsuspoliitikaga, võime blokeerida Teie AITÄH kaardi ja/või katkestada Teie edasise osalemise programmis juhul kui nõusolekute andmata jätmine ei võimalda meil arvestades AITÄH kaardi ja/või programmi eesmärki ning tehnilisi võimalusi AITÄH kaardi kasutamist ja/või programmis osalemist jätkata (me ei saa tagada AITÄH kaardi ja/või programmi toimimist); 

kui Te rikute AITÄH kaarti ja/või AITÄH konto reegleid, nt kasutate ebaseaduslikult Teile mittekuuluvat AITÄH kaarti ja/või AITÄH kontot, püüate programmi ja/või AITÄH konto stabiilsust, turvalisust, meie või teiste programmis osalejate huve muul moel kahjustada, võidakse AITÄH kaart ja/või AITÄH konto lisahoiatuseta blokeerida ja Teie liikmelisus pöördumatult lõpetada; 

kui me otsustame programmi lõpetada ja teatame programmi lõpust veebilehel www.maxima.ee, AITÄH kontol, MAXIMA kauplustes ja/või muude kommunikatsioonikanalite kaudu vähemalt 30 (kolmkümmend) päeva ette; 

privaatsuspoliitikas märgitud juhtudel (nt kui Te tühistate kõik nõusolekud või palute kustutada kõik andmed). 

Kui Te esitate avalduse programmis osalemise lõpetamise kohta, tühistate nõusoleku kehtivate tingimuste ja/või privaatsuspoliitika osas või blokeerite AITÄH kaardi mis tahes muudel põhjustel, saab Teie AITÄH kaart kolmeks kuuks staatuse „blokeeritud“. Nende kolme kuu jooksul on Teil võimalik oma otsust muuta ja osalemist lojaalsusprogrammis AITÄH jätkata. Selleks tuleb vaid AITÄH kaardi staatust enda AITÄH kontol muuta  Kui AITÄH kaardi blokeeringut kolme kuu jooksul ei tühistata, lõpetatakse Teie osalemine lojaalsusprogrammis AITÄH, AITÄH konto kustutatakse ja kõik andmed kustutatakse või anonüümitakse selliselt, et Teie isikuandmete töötlemine ei ole enam võimalik. 

Me jätame endale õiguse lojaalsusprogrammi AITÄH ja selle hüvesid millal tahes muuta. Me teatame programmi muudatustest veebilehel www.maxima.ee, Maxima äpis, AITÄH kontol, MAXIMA kauplustes ja/või muude kommunikatsioonikanalite kaudu enne muudatuste jõustumist mõistliku aja võrra ette. 

MAXIMA LOJAALSUSPROGRAMMI AITÄH PRIVAATSUSPOLIITIKA 

 

Viimati uuendatud 24.05.2024 

 

Registreerudes lojaalsusprogrammi AITÄH kasutajaks, usaldate Te ettevõttele MAXIMA Eesti OÜ (edaspidi MAXIMA) oma isikuandmed ja annate talle õiguse töödelda isikuandmeid antud privaatsuspoliitikas sätestatud mahus, viisidel ja eesmärkidel.  

 

Kui Te ei nõustu lojaalsusprogrammi AITÄH privaatsuspoliitikaga ei saa MAXIMA pakkuda võimalust osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH, sest MAXIMA ei saa tagada programmi toimimist ega pakkuda Teile programmi hüvesid. 

 

Kui olete juba lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja, siis saate oma soovist lõpetada programmis osalemise saata meile e-posti aadressile klienditugi@maxima.ee või võtta ühendust meiega infotelefonil tasuta 800 2121. 

 

MAXIMA eeldab, et lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja on vähemalt 14-aastane füüsiline isik, kelle esitatud isikuandmed on täpsed ja õiged ning kõik nõusolekud on antud vabatahtlikult, konkreetselt, teadlikult ja ühemõtteliselt, olles põhjalikult tutvunud privaatsuspoliitika ja lojaalsusprorammi tingimustega ning mõistes nõusoleku tagajärgi ning selle tühistamise võimalusi ja tagajärgi. Sellest privaatsuspoliitikast leiate kogu info, milliseid isikuandmeid me kogume ja töötleme, milleks me neid kasutame, kaua säilitame jms. See informatsioon on oluline, seega loodame, et loete selle tähelepanelikult läbi. 

 

Me austame Teie privaatsust ja Teie isikuandmete turvalisus on meie prioriteet. Me rakendame vastavaid organisatsioonilisi ja tehnilisi meetmeid eesmärgiga tagada, et Teie isikuandmed oleksid alati kaitstud ning andmetöötlustoimingud vastaksid isikuandmete kaitse õigusaktidele ja meie sisepoliitikate nõudmistele.  

 

Meie väljastatav AITÄH kaart ja AITÄH-konto on nimeline, te peate enne andmete sisestamist logima kas veebikeskkonnas või Maxima äpis sisse, kas isikustamist võimaldavate vahenditega ID-kaart, Smart ID või Mobiil-ID või looma endale salasõna sisselogimisel.  

 

Juhime Teie tähelepanu sellele, et antud privaatsuspoliitikat võib MAXIMA Eesti OÜ muuta, täiendada ja uuendada. 

 

Kui Te kasutate AITÄH kaarti meie programmipartnerite müügikohtades (nt elektroonilises kaupluses BARBORA) ja kasutate ühtlasi MAXIMA rakendust, lugege kindlasti läbi nende programmipartnerite ja MAXIMA rakenduse privaatsuspoliitika, reeglid ja teated. 

 

Privaatsuspoliitikas kasutatavad mõisted langevad kokku kasutustingimustes kasutatavate mõistetega, kui privaatsuspoliitikas ei ole ettenähtud teisiti. 

 

1. Üldsätted 

1.1. Privaatsuspoliitikas kirjeldatakse, miks ja kuidas MAXIMA lojaalsusprogrammi AITÄH kasutaja (edaspidi Kasutaja) isikuandmeid töötleb. Privaatsuspoliitika on osa MAXIMA lojaalsusprogrammi AITÄH kasutustingimustest

1.2. MAXIMA Eesti OÜ on Kasutaja isikuandmete vastutav töötleja. 

1.3. Isikuandmed on mistahes teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta. Isikuandmete töötlemine on isikuandmete või nende kogumitega tehtav igasugune toiming, nagu näiteks isikuandmete kogumine, dokumenteerimine, korrastamine, säilitamine, päringute tegemine, lugemine, kasutamine, levitamine, kustutamine. 

1.4. Isikuandmete töötlemisel juhindub MAXIMA kohalduvatest andmekaitsealastest õigusaktidest, eelkõige Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusest (EL) 2016/679 (edaspidi IKÜM). 

 

2. Milliseid Teie isikuandmeid töötleme ja miks? 

2.1. Lojaalsusprogrammis AITÄH-konto registreerimine ja AIÄTH-konto loomine 

Isikuandmed Teie nimi ja perekonnanimi, sünnikuupäev, e-posti aadress ja/või +372 prefiksiga telefoninumber, isikukood*
Töötlemise õiguslik alus  IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b 
Andmete säilitamisperiood 

Kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis.  

Lisaks Teie isikuandmeid ka pärast Teie programmis osalemise lõppu üksnes selleks, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. 

* Nimi, perekonnanimi, sünnikuupäev, e-posti aadress, Eesti telefoninumber ja isikukood on vajalik anda registreerimisel läbi Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaarti. Füüsilise kaardi vormistamisel on vaja sünnikuupäeva ja Eesti telefoninumbrit. 

 

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame? 

Teie ankeediandmete põhjal loome me süsteemis lojaalsusprogrammis AITÄH osaleja unikaalse konto (edaspidi AITÄH-konto), mis tagab Teie osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH, Teile programmieeliste esitamise ja Teie õiguste realiseerimise reeglites ja/või selles privaatsuspoliitikas sätestatud tingimustel. 

Poes registreerimisel saadab MAXIMA Teile telefonile kinnituskoodi, et aktiveerida ja kinnitada AITÄH-konto, järgmisena peab klient ise täitma virtuaalse ankeedi, kas kodulehel või alla laadides Maxima äpi. Ning virtuaalse ankeedi täitmisel, tingimustega nõustudes saate lojaalsusprogrammiga AITÄH osaleda.  

Ühtlasi saame esitatud virtuaalsete isikuankeediandmete põhjal tuvastada Teid kui vastava AITÄH kaardi omanikuna, kui Te näiteks vahetate kulunud või kaotatud kaardi uue vastu ja soovite kaardid ühendada, tahate oma andmeid uuendada või muuta, pöördute meie poole teatud isikliku informatsiooni esitamise, isikuandmete töötlemisega seotud õiguste realiseerimise jm osas. 

Samuti kasutame Teie ankeedil esitatud kontaktandmeid (elektronposti aadressi, telefoninumbrit) Teiega suhtlemise eesmärgil, sealhulgas vastamiseks Teie päringutele ja märkustele, Teile tähtsa informatsiooni edastamiseks lojaalsusprogrammi AITÄH, reeglite ja/või privaatsuspoliitika muudatuste kohta, Teiega ühenduse võtmiseks, kui olete oma kauba või rahakoti maha unustanud või kui avastame tehtud tehingutega seoses tõrkeid vms. 

On väga tähtis, et Teie esitatavad ankeediandmed oleksid täpsed ja õiged. Kui Te märgite väärad (ebatõesed) andmed, unustate need või jätate muutunud andmed uuendamata, võib meil olla raske tagada, et Te saate mugavalt kasutada kõiki programmi eeliseid, samuti võib tekkida tõrkeid Teile soovitud teenuste osutamisel või Teie õiguste realiseerimisel ning teatud juhtudel võime olla sunnitud Teie AITÄH kaardi blokeerima ja peatama Teie osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH (nt meil võib tekkida vajadus saada või uuendada nõusolekuid, mis on vajalikud programmi täitmiseks, aga me ei suuda Teid vastava AITÄH kaardi valdajana kätte saada ja tuvastada).  

 

2.2.  AITÄH-konto haldamine ja Lojaalsusprogrammi AITÄH administreerimine  

Isikuandmed Teie AITÄH kaardi number, registreerimisel antud andmed, AITÄH-kontol esitatud andmed (sealhulgas AITÄH-kontole sisselogimise andmed, toimingud AITÄH-kontol, tehnilised lehitsemisandmed: IP-aadress, sisselogimise ja lehitsemise tehniline informatsioon), informatsioon AITÄH kaardi staatuse kohta (aktiivne või blokeeritud), ostuandmed (kaupluse aadress, kuupäev ja kellaaeg, toodete nimetus ja kogus, koguhind (sh enne ja pärast kõikide soodustuste maha arvestamist), teenitud MAXIMA raha andmed (summa, ostu ajal kasutatud summa, jääk AITÄH-kontol), AITÄH kaardiga saadud soodustuste summa, Teile tehtud isiklike pakkumiste ajalugu ja informatsioon nende kasutuse kohta, kupongide numbrid (identifitseerivad, millised pakkumised kehtivad AITÄH kaardiga), andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID), informatsioon lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite pakkumiste kohta. 
Töötlemise õiguslik alus  IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b 
Andmete säilitamisperiood 

Me säilitame seadusest tuleneva kohustusena ostuandmeid püsikliendisüsteemis 7 aastat alates ostutehingu päevast.  

Ülejäänud andmeid säilitame kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis AITÄH.  

Tähtaja lõppedes kustutame need andmed või muudame anonüümseks viisil, mis ei võimalda enam Teie isikuandmeid töödelda. Seega tühistame pöördumatult seotuse AITÄH-kaardi numbri, Teie ankeediandmete ja Teie muu isikliku informatsiooniga. 

Säilitame Teie isikuandmeid edasi üksnes siis, kui see on vajalik, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. 

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?  

Antud andmete töötlemisel saame hallata AITÄH-kontot ja pakkuda Teile lojaalsusprogrammi AITÄH hüvesid ilma tõrgeteta. Teile pakutud programmi hüvede hulka kuuluvad: MAXIMA raha kogumine, kasutamine ja tagastamine, kampaaniates osalemine, allahindlused, allahindluskupongid nt. sünnipäevakupong jm. 

Sessioon ID ja muud AITÄH-kontol esitatud andmed on vajalikud selleks, et su kasutaja jääks sisse logituks ning samuti ka turvalisuse ja käideldavuse tagamiseks. Näiteks, konto toimingute kontrollimiseks kui kasutaja kontol on tehtud toimingud ilma tema soovita. Sellisel juhul saame tuvastada toimingute tegija. Samuti kasutatakse andmeid ka selleks, et tagada kasutajatele parem kasutuskogemus ning vähendada rakenduses esinevaid kõrvalekaldeid. 

Näiteks võime Teie ostuandmeid analüüsida, et parandada Teie huvides tegevusvigu. Kui me märkame, et meie ostjatele on eksimuse tõttu kohaldatud toote eest vale hind või soodustus on jäänud kohaldamata, võime me ostuandmete põhjal kindlaks määrata AITÄH-kaardi omanikud ja oma vea parandada (hüvitada hinnavahe jms). Me võime andmeid analüüsida ka selleks, et oma programmis osalejaid paremini tundma õppida ja programmi täiustada. On oluline silmas pidada, et meie andmeanalüüsil ei ole Teie jaoks mingit õiguslikku ega sarnast tähenduslikku mõju. 

Kui Te kaotate Teile väljastatud AITÄH-kaardi, blokeerite selle või vahetate selle kulumise korral välja, on Teil võimalus vana ja uue kaardi andmed ühendada (tingimustes on kirjas, kuidas seda teha). Kui ühendamine õnnestub, ühendatakse Teie vana AITÄH-kaardi andmed uue AITÄH-kaardi andmetega ning Teie ostuandmete ajaloo töötlemist jätkatakse, pidades kinni andmete säilitamistähtajast. 

Lojaalsusprogrammi AITÄH administreerimise eesmärgil võime programmipartneritele edastada järgmise info: informatsioon Teie AITÄH-kaardi staatuse kohta (aktiivne või blokeeritud), kaartide oleku kohta tuvastatud vead (nt informatsioon selle kohta, et kaart on blokeeritud), AITÄH-kaardi viimased neli numbrit, MAXIMA raha jääk AITÄH-kaardil, kupongide identifitseerimise numbrid, kehtivad pakkumised Teie AITÄH-kaardiga, andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID). Meie võime nendelt programmipartneritelt saada järgmist informatsiooni Teie AITÄH-kaardi kasutuse kohta nende müügi- ja teeninduskohtades: Teie AITÄH-kaardi number, ostusumma, lisatud MAXIMA raha summa, ostutšeki ID ja muu andmeedastuseks vajalik tehniline informatsioon (nt sessiooni ID). Üksikasjalikuma informatsiooni meie lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite kohta leiate http://aitah.maxima.ee/.  

  

2.3. Lojaalsusprogrammi pakkumiste ja informatsiooni edastamine 

Isikuandmed Teie AITÄH kaardi number, Teie nimi, e-posti aadress ja/või telefon, sünnikuupäev. 
Töötlemise õiguslik alus Kasutaja on andnud nõusoleku töödelda tema isikuandmeid antud eesmärgil (IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt a). 
Andmete säilitamisperiood 

Kogu aeg, mil Te osalete lojaalsusprogrammis AITÄH ning pole enda nõusolekut tagasi võtnud.  

Lisaks me hoiame Teie antud nõusolekut ja selle tõendust alles ka pärast Teie programmis osalemise lõppu ja üksnes selleks, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral.  

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?  

Kui te annate selleks nõusoleku, siis me edastame Teile Teie valitud kommunikatsioonikanalite kaudu (telefonitsi (SMS) ja/või telefonitsi ja/või e-postiga ja/või sotsiaalvõrgustikes) (edaspidi kommunikatsioonikanalid) pakkumisi, konto pakkumisi ja partnerite pakkumisi. 

Oma AITÄH-kontol näete Te alati pakkumisi, konto pakkumisi ja partnerite pakkumisi. Need pakkumised võime Teile esitada ka kassatšekil. 

Kui Teil ei ole AITÄH-kontot ja/või kui Te ei ole valinud nende saamist kommunikatsioonikanalite kaudu, saate pakkumiste ja partnerite pakkumistega tutvuda ka meie ettevõtte kodulehel www.maxima.ee, MAXIMA poodide kassades, hinnakirjades ja meie uudiskirjas (kui tellite selle). Konto pakkumistega on Teil võimalik tutvuda ja neid saada MAXIMA kaupluste kassades, kui küsite kassapidajalt. 

Me võime andmeid analüüsida ka selleks, et pakkuda lisaeeliseid teatud kategooria ostjatele: sünnipäeva puhul; neile, kes teevad oma ostud konkreetsetes ettevõtte kauplustes; neile, kes soetavad teatud tooteid; või muid pakkumisi. 

Teil on võimalus pakkumistest, konto pakkumistest ja partnerite pakkumistest enda valitud kommunikatsioonikanalite kaudu millal tahes loobuda või neid muuta. Palun teatage meile oma loobumissoovist e-posti aadressil klienditugi@maxima.ee või infotelefonil  800 2121. Teie loobumine ei takista Teil lojaalsusprogrammis AITÄH osalemast ja selle muid eeliseid kasutamast.   

Kui Te lõpetate enda osalemise lojaalsusprogrammis AITÄH, saate endiselt kassatšekkidel MAXIMA üldpakkumisi ja informatsiooni, mis esitatakse MAXIMA kaupluste ostjatele ilma mingeid isikuandmeid töötlemata. 

 

2.4. Digitaalsete ostutšekkide saamine AITÄH-kontole 

Isikuandmed Kasutaja andmed tehtud ostude kohta (ostu kuupäev ja kellaaeg, kauba nimetus, kogus, kogu ostu hind, AITÄH kaardiga antud allahindluste summa). 
Töötlemise õiguslik alus IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt b 
Andmete säilitamisperiood Digitaalseid ostutšekke säilitatakse AITÄH-kontol 2 aastat alates ostu sooritamise päevast. 
Teie ostuandmed säilitatakse 7 aastat alates ostu teostamise päevast (IKÜM art 6 lõige 1 punkt c) 

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?  

MAXIMA koostab lojaalsusprogrammi AITÄH liitunud kasutajale digitaalseid ostutšekke tema AITÄH-kontole. Teil on võimalus tutvuda digitaalsete ostutšekkidega lojaalsusprogrammi AITÄH-kontol.   

 

2.5. Andmeid, mis on kogutud AITÄH-konto rakenduses AITÄH lojaalsusprogrammi raames, säilitatakse AITÄH lojaalsusprogrammi privaatsuspoliitikas sätestatud tähtaegade või selles sätestatud kriteeriumide kohaselt. Statistika koostamine ostjate käitumise ja turu-uuringu jaoks; 

Isikuandmed Sünniaasta ja vanus, ostuandmed (sealhulgas kauplus, ostu kuupäev ja kellaaeg, toodete nimetus ja kogus, ostu koguhind, AITÄH kaardiga saadud soodustuste summa). 
Töötlemise õiguslik alus 

Isikuandmete töötlemine on vajalik õigustatud huvi alusel (IKÜM artikkel 6 lg 1 p f) 

Meie õigustatud huvi on analüüsida andmeid ja koostada äriks vajalikke aruandeid, et hinnata oma tegevust ja luua väärtust nii Teile kui kliendile kui ka ettevõtte ärile. 

Andmete säilitamisperiood 7 aastat. 

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?  

Lojaalsusprogrammi AITÄH eesmärk on pakkuda kasu ja luua lisandväärtust nii Teile kui ka meie ärile. Me pingutame pidevalt selle nimel, et meie kauplused, kaubavalik, kohaldatavad kampaaniad ja allahindlused vastaksid võimalikult hästi meie ostjate vajadustele, et me oleksime neile mugavalt ligipääsetavad, et ostjad tunneksid end meie kauplustes koduselt ning leiaksid mugavalt vajalikud tooted ja teenused. 

Statistiliste andmete, turu ja tarbija käitumise uurimisel ning meie äriks vajalike aruannete koostamisel kasutame automatiseeritud andmeanalüüsi. Selle analüüsi tarbeks kasutame personaliseerimata andmeid ega töötle Teie kontaktinfot ega muud Teie isiklikku informatsiooni (nt nime jm), seepärast ei pea me seda isikuandmete töötlemiseks. Andmete analüüs statistika koostamise, meie ostjate käitumise ja turu-uuringute eesmärgil võimaldab meil langetada tähtsaid ärilisi otsuseid, nagu meie ostjate vajadustele vastava kaubavaliku kujundamine, hinnakujundus, kauba väljapanek, kaupluste rajamine meie ostjate elukoha alusel jms. 

Andmeanalüüs statistiliste näitajate, turu ja ostjate käitumise uurimise eesmärgil ei avalda Teile õiguslikku ega sarnast tähendusrikast mõju.  

 

2.6. Sünnipäevasoodustuste koostamine ja esitamine 

Isikuandmed Nimi, perekonnanimi, sünnikuupäev, +372 prefiksiga telefoninumber ja e-posti aadress, isikukood.    
Töötlemise õiguslik alus Kasutaja on andnud nõusoleku töödelda tema isikuandmeid antud eesmärgil (IKÜM artikkel 6 lõige 1 punkt a).  
Andmete säilitamisperiood Kuni rakenduse konto kustutamiseni või nõusoleku tagasivõtmiseni kommertsteadaannete ja individuaalsete pakkumiste saamiseks. 
Säilitame Teie nõusolekut ja tõendeid nõusoleku andmise kohta kuni rakenduse konto kustutamiseni või pikemalt meie vastu esitatud nõudmiste, pretensioonide või hagide vastu kaitsmiseks. 

Kuidas ja mis eesmärgil me Teie isikuandmeid kasutame?  

Kui te olete Lojaalsusprogrammi turvaliselt sisseloginud kasutades ID kaarti, Smart ID-d või Mobiili ID-d ning olete nõustunud sünnipäevakupongi info saamisega, saame teile saata Sünnipäevakupongi teie valitud kanalisse, kas telefoni numbrile  või e-postile. Kupong kehtib 3 päeva enne ja 3 päeva peale sünnipäeva ja rakendub automaatselt makstes.  

 

 

3. Millistel juhtudel ja millistele kolmandatele isikutele me avaldame Teie andmeid? 

Me võime Teie andmete töötlemiseks edastada kolmandatele isikutele, kes aitavad meil lojaalsusprogrammi AITÄH ellu viia ja hallata. Sellised isikud võivad olla mobiilirakenduste loojad, mobiilirakenduste andmeraamatukogud, andmebaaside tarkvarapakkujad, andmebaaside administreerimisteenuste pakkujad, andmekeskuste, majutus- ja pilveteenuste pakkujad, mobiilirakenduste hooldusteenuste pakkujad, otseturundusteenuste pakkujad (sealhulgas interneti ja mobiilirakenduste), reklaami (sealhulgas interneti ja mobiilirakenduste), turu-uuringute või ärianalüütika, turvateenuste pakkujad, muud teenuseosutajad jms. Kõikidel juhtudel esitame andmetöötlejale üksnes nii palju andmeid kui on vaja konkreetse korralduse täitmiseks või konkreetse teenuse osutamiseks. Meie heaks töötavad andmetöötlejad võivad Teie isikuandmeid töödelda üksnes meie juhiste järgi. Pealekauba kohustuvad nad Teie andmete turvalisuse tagama kehtivate õigusaktide ja meiega sõlmitud kirjalike kokkulepete alusel. 

Teie nõusoleku alusel osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH võime ühtlasi Teie andmeid vahetada (vt privaatsuspoliitika peatükki 1.5) lojaalsusprogrammi AITÄH partneritega, et kohaldada lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite müügi- või teeninduskohtades allahindluseid või kampaaniaid ning tagada lojaalsusprogrammi AITÄH haldamine. 

Üksikasjalikuma informatsiooni meie lojaalsusprogrammi AITÄH partnerite kohta leiate veebilehel http://aitah.maxima.ee/

Samuti võidakse andmed esitada pädevatele võimu- või õiguskaitseasutustele, nt politseile või järelevalveinstitutsioonidele, aga seda ainult juhul, kui nad seda nõuavad, ja üksnes siis, kui seda nõutakse kehtivate õigusaktide järgi või õigusaktides sätestatud juhtudel ja korras, et tagada meie õigused ning meie ostjate, töötajate ja ressursside turvalisus ning avaldada, esitada ja kaitsta õiguslikke nõudeid. 

Informatsioon Teie isikuandmete saajate kohta rakenduse kasutamisel on esitatud rakenduse kasutustingimustes ja rakenduse privaatsuspoliitikas. 

 

4. Milliseid õigusi annavad Teile andmekaitsealased õigusaktid ja kuidas neid kasutada? 

Andmekaitse õigusaktid annavad Teile palju õigusi, mida Te võite vabalt kasutada, ning meie peame Teile sellise võimaluse tagama. Info Teie konkreetsete õiguste ja nende realiseerimisviiside kohta on toodud selles privaatsuspoliitikas allpool, palun lugege seda tähelepanelikult. 

Üksikasjalik informatsioon Teie õiguste ja nende realiseerimise kohta rakenduse kasutamisel on esitatud rakenduse kasutusreeglites ja rakenduse privaatsuspoliitikas. 

 

4.1. Õigus tutvuda enda isikuandmetega, mida me töötleme 

Teil on õigus saada meie kinnitus selle kohta, kas me töötleme Teie isikuandmeid, samuti õigus tutvuda töödeldavate isikuandmete ja informatsiooniga andmetöötluse eesmärkide, töödeldavate andmete kategooriate, andmesaajate kategooriate, andmetöötlusperioodi, andmesaamise allikate, automatiseeritud otsuselangetuse, sealhulgas profileerimise ning selle tähenduse ja tagajärgede kohta Teile. 

Suurema osa sellest informatsioonist esitame Teile selles privaatsuspoliitikas ja usume, et see on Teile kasulik. 

Kui Teil on AITÄH-konto, võite millal tahes oma AITÄH-kontol tutvuda meie töödeldavate isikuandmetega (nt kontrollida aktuaalset ankeediinformatsiooni, Teie antud nõusolekuid), vaadata üle kehtivad isiklikud pakkumised, saada AITÄH kaardiga tehtud tehingute (MAXIMA raha juurde- ja maha arvestuse) viimase kahe aasta ajalugu (välja arvatud e-poes BARBORA tehtud ostude ajalugu), kontrollida MAXIMA raha jääki. Juhime tähelepanu sellele, et AITÄH-konto on seotud konkreetse AITÄH kaardiga, sellepärast esitatakse kontol üksnes kehtiva AITÄH kaardi kasutusajalugu. Kui Te olete AITÄH kaarti vahetanud, ei kuvata AITÄH-kontol vana kaardi kasutusajalugu isegi siis, kui olete kaardid ühendanud. 

Kui selles privaatsuspoliitikas ja AITÄH-kontol esitatud informatsioon ei ole Teie jaoks piisav, võite alati meie poole pöörduda. 

 

4.2. Õigus isikuandmeid parandada 

Kui Teie registreerumisankeedil meile esitatud andmed on muutunud või Te arvate, et meie töödeldav informatsioon Teie kohta on ebatäpne või väär, on Teil õigus nõuda selle info muutmist, täpsustamist või parandamist. 

Oma andmeid saate ise korrigeerida AITÄH-kontol või esitades lojaalsusprogrammi AITÄH uuendatud ankeedi. Samuti võite meie poole pöörduda ja paluda, et me parandaksime või täpsustaksime Teie andmeid e-posti aadressil klienditugi@maxima.ee või infotelefonil  800 2121. 

 

4.3. Õigus nõusolek tagasi võtta 

Kui me töötleme Teie andmeid Teie nõusoleku alusel, on Teil õigus oma nõusolek millal tahes ja Teie nõusolekuga põhjendatav andmetöötlus lõpetatakse. 

Näiteks on Teil millal tahes võimalus tühistada oma nõusolek saada programmi pakkumisi ja informatsiooni, samuti nõusolek andmete profileerimise kohta Teile isiklike programmipakkumiste esitamiseks. Nende nõusolekute tagasi võtmine ei takista Teil edasi lojaalsusprogrammis AITÄH osalemast ja selle muid eeliseid kasutamast, kuid see tähendab, et me ei saa Teile kasulikke pakkumisi esitada. Kui Te ei ole nõus saama programmi pakkumisi ja informatsiooni, on Teil oma AITÄH kontol ikkagi võimalus näha üldinfot, MAXIMA kauplustes toimuvaid kampaaniaid, soodustusi ja uudiseid, samuti üldiseid programmipakkumisi ja kampaaniaid ning AITÄH konto omanikele mõeldud pakkumisi ja kampaaniaid. 

Teil on võimalik oma nõusolekuid korrigeerida (neid tühistada või uuesti anda), kui esitate uuendatud lojaalsusprogrammi AITÄH ankeeti, muutes oma AITÄH kontol nõusolekusätteid või võttes meiega privaatsuspoliitika peatükis 6 märgitud viisil ühendust. Kui Te tühistate nõusoleku saada programmi pakkumisi ja informatsiooni, samuti nõusoleku saada isiklikke pakkumisi ja olla profileeritud, lõpetame programmi pakkumiste esitamise 10 tööpäeva jooksul. 

Siiski, kui Te tühistate nõusoleku osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH, ei saa Te enam osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH või selle vastavas osas. 

Kui Teie nõusolek ei kehti enam, samuti selle annulleerimise või tühistamise korral hävitame me Teie nõusoleku ajal töödeldud andmed ning privaatsuspoliitikas sätestatud juhtudel muudame need andmed anonüümseks usaldusväärselt ja pöördumatult. 

Me võime Teie antud nõusolekut ja selle tõendust alles hoida pärast programmis osalemise lõppu ka kauem, et saaksime end kaitsta meie vastu esitatud nõuete, pretensioonide või hagide korral. 

 

4.4. Õigus esitada kaebus 

Kui Te arvate, et me rikume Teie andmete töötlemisel andmekaitse õigusaktide nõudeid, palume alati kõigepealt pöörduda meie poole. Usume, et meil õnnestub heatahtlike pingutustega hajutada kõik Teie kahtlused, vastata Teie küsimustele, rahuldada palved ja parandada meie tehtud vead, kui neid on. Meie kontaktid leiate privaatsuspoliitika punktist 8

Kui meie pakutav probleemi lahendusviis ei rahulda Teid või Teie arvates ei astu me Teie avalduse järgi vajalikke samme, on Teil õigus esitada kaebus riiklikule andmekaitseinspektsioonile. Andmekaitse Inspektsiooni kontaktid leiate aadressilt www.aki.ee 

 

4.5. Õigus esitada vastuväited, kui töötlus põhineb õigustatud huvidel, sealhulgas profiilianalüüsi kohta 

Teil on õigus vaidlustada isikuandmete töötlemisega, kui isikuandmeid töödeldakse meie õigustatud huvidest lähtuvalt ning profiilianalüüsi jaoks. Siiski, võttes arvesse lojaalsusprogrammi AITÄH eesmärke ja mõlema poole (nii Teie kui andmesubjekti kui ka meie kui andmevaldaja) õigustatud huvide tasakaalu, võib see tähendada, et lõpetades meie õigustatud huvidel põhineva andmete töötluse ei saa me Teile pakkuda võimalust osaleda edaspidi lojaalsusprogrammis AITÄH. 

Kui soovite kasutada selles peatükis nimetatud õigust, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus. 

 

4.6. Andmete kustutamise õigus („õigus olla unustatud”) 

Kui ilmnevad teatud isikuandmete kaitse õigusaktides nimetatud asjaolud (kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult, andmetöötluse alus on kadunud jm), on Teil õigus paluda, et me kustutaks Teie isikuandmed. Kui soovite seda õigust kasutada, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus. 

Kui Teie andmed kustutatakse Teie palvel, ei saa Te enam osaleda lojaalsusprogrammis AITÄH või selle vastavas osas. 

Juhime tähelepanu sellele, et Teie ankeediandmed kustutatakse ilma Teie eraldi esitatud avalduseta ja muud andmed kustutatakse või anonüümitakse usaldusväärselt, kui Te lõpetate lojaalsusprogrammis AITÄH osalemise või kui liikmelisus lõppeb reeglites ette nähtud juhtudel. 

Siiski ei ole meil võimalik kustutada Teie andmeid juhul, kui andmete säilitamise kohustusest tuleneb meile seadusest (näiteks raamatupidamise algdokumentide säilitamise kohustus 7 aasta jooksul (Teie ostuandmed)). 

 

4.7. Õigus piirata andmetöötlust 

Kui ilmnevad teatud isikuandmete kaitse õigusaktides nimetatud asjaolud (kui isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult, Te vaidlustate andmete täpsuse, Te ei ole nõus andmetöötlusega meie õigustatud huvi alusel jm), on Teil samuti õigus piirata enda isikuandmete töötlemist. 

Kui soovite kasutada selles peatükis nimetatud õigust, esitage palun me andmekaitseametnikule kirjalik avaldus. 

 

4.8. Õigus andmete ülekandmisele 

Teil on õigus kanda teisele andmevaldajale üle andmed, mida me Teie nõusoleku alusel töötleme ja mida töödeldakse automatiseeritud vahenditega struktureeritud, üldkasutatavas vormingus ning masinloetaval kujul vastavalt IKÜM-is sätestatud korrale. Me esitame Teile andmed, mille soovite üle kanda, tavapäraselt meie süsteemides kasutatavas ja arvutiga loetavas vormingus ning Teie soovi ja tehniliste võimaluste korral saadame andmed otse Teie märgitud teisele andmevaldajale. 

Kui soovite andmete ülekandmise õigust kasutada, esitage meie andmekaitseametnikule kirjalik avaldus. 

4.9. Avalduste menetlemise kord 

Kui me saame Teilt avalduse andmete esitamise või muude Teie õiguste realiseerimise kohta, on meil kõikide meie ostjate andmete kaitsmiseks ebaseadusliku avaldamise eest kohustus veenduda, et AITÄH kaart on väljastatud Teile. Sel eesmärgil võime Teilt paluda märkida oma registreerimisankeedis esitatud aktuaalsed ankeediandmed (nt nimi, sünniaeg, e-posti aadress või telefoninumber) – me võrdleme, kas Teie märgitud andmed langevad kokku vastavate ankeediandmetega. Selle kontrolli käigus võime saata ka kontrollsõnumi AITÄH kaardi registreerumisankeedil märgitud kontaktil (SMS või e-post), paludes läbida autoriseerimise, samuti võime nõuda täiendavaid dokumente või andmeid. Kui kontrollprotseduur ei õnnestu (nt Teie märgitud ankeediandmed ei lange kokku AITÄH kaardi registreerimisankeedis märgitud andmetega või Te ei läbi saadud lühisõnumi ega e-posti teate järgi autoriseerimist), oleme sunnitud konstateerima, et Te ei ole palutavate andmete subjekt, ja Teie esitatud avalduse tagasi lükkama. 

Kui me saame Teilt avalduse mõne Teie õiguse elluviimiseks ja eespool märgitud kontrolltoiming õnnestub, on meil kohustus esitada Teile informatsioon selle tegevuse kohta, millega Teie esitatud avalduse põhjal tegelesime, põhjendamata viivitamata, kuid igal juhul hiljemalt ühe kuu jooksul Teie avalduse saamise päevast ja kontrolltoimingu lõpetamisest. Avalduste keerukusest ja hulgast lähtudes on meil õigus pikendada ühekuulist perioodi veel kaheks kuuks, teavitades Teid sellest enne esimese kuu lõppu ja märkides sellise pikendamise põhjused. 

Kui esitate avalduse elektrooniliselt, siis vastame Teile samuti elektrooniliselt, välja arvatud juhul, kui see ei ole võimalik (nt ülisuure andmemahu pärast) või juhul, kui Te palute endale teisel viisil vastata. 

Me keeldume Teie avaldust rahuldamast motiveeritud vastusega (kui tuvastatakse õigusaktides sätestatud asjaolud), teavitades Teid sellest kirjalikult. 

 

5. Isikuandmete turvalisus 

MAXIMA prioriteet on isikuandmete turvaline säilitamine. MAXIMA annab endast kõik võimaliku, et vältida loata juurdepääsu, avaldamist ja muud õigusvastast töötlemist. MAXIMA kaitseb isikuandmete konfidentsiaalsust ja puutumatust ning tagab isikuandmetele juurdepääsu kooskõlas kehtivate õigusaktidega. 

MAXIMA ei töötle isikuandmeid väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda ning ei edasta neid riikidesse, mis asuvad väljaspool Euroopa Majanduspiirkonda. 

MAXIMA rakendab andmesubjekti isikuandmete kaitsmiseks (i) juhusliku või õigusvastase hävitamise või (ii) juhusliku kadumise, muutmise, loata avaldamise või juurdepääsu ja (iii) igasuguse õigusvastase töötlemise eest asjakohaseid korralduslikke ja tehnilisi kaitsemeetmeid. 

MAXIMA peab järjekindlalt kinni isikuandmete minimeerimise põhimõttest ega kogu andmeid, mille järgi saaks otseselt tuvastada füüsilise isiku identiteeti (nt perekonnanime, aadressi). 

 

6. Isikuandmete säilitamine 

MAXIMA säilitab isikuandmeid senikaua kui Kasutaja osaleb lojaalsusprogrammis AITÄH ning ei ole enda nõusolekut tagasi võtnud. MAXIMA hoiab Kasutaja antud nõusolekut ja selle tõendust ka pärast nõusoleku tagasivõtmist selleks, et  vajadusel kaitsta end nõuete, pretensioonide või hagide vastu. 

MAXIMA säilitab seadusest tuleneva kohustusena ostuandmeid seitse aastat alates ostutehingu päevast. 

Ostuandmeid säilitatakse süsteemis seitse aastat alates ostutehingu päevast ja tähtaja lõppedes kustutame antud andmed ja/või muudame anonüümseks viisil, mis ei võimalda edaspidist isikuandmete töötlemist. Seega tühistame pöördumatult seotuse AITÄH kaardi numbri, Kasutaja ankeediandmete ja Kasutaja muu isikliku informatsiooniga. 

Kui Kasutaja osalemine lojaalsusprogrammis AITÄH lõpetatakse varem kui täitub ostuandmete seitsmeaastane säilitamistähtaeg, kustutatakse kõik Kasutaja ankeediandmed ja muu isiklik informatsioon ning ostuandmed pseudonüümseks pöördumatult ja usaldusväärselt läbi. 

Kui Kasutaja kaotab talle väljastatud AITÄH kaardi, blokeerib selle või vahetab selle kulumise korral välja, on Kasutajal võimalus vana ja uue kaardi andmed ühendada (kasutajatingimustes on kirjas, kuidas seda teha). Kui ühendamine õnnestub, ühendatakse Kasutaja vana AITÄH kaardi ostuandmed uue AITÄH kaardi ostuandmetega ning Teie ostuandmete ajaloo töötlemist jätkatakse, pidades kinni seitsmeaastasest töötlemistähtajast. 

Kui Kasutaja blokeerib enda konto kaudu oma Aitäh kaarti, siis esialgu tehakse ajutine blokeering, mis hetkel kehtib kuni 3 kuud. Antud perioodil on võimalik Kasutajal enda blokeering tühistada ja konto taastada. Kui Kasutaja ei tühista blokeeringut 3 kuu jooksul, siis kaart blokeeritakse lõplikult. 

Kui MAXIMA isikuandmeid enam ei vaja ja õigusaktid nende säilitamist ei nõua, kustutatakse isikuandmed. MAXIMA võib jätkata isikuandmete kasutamist statistilistel ja turu-uuringu eesmärkidel, kuid üksnes anonüümsel kujul.  

 

7. Kontaktandmed 

MAXIMA aadress on Aiandi tn 13/2, Tallinn 12918, Eesti. E-posti aadress on info@maxima.ee

Andmekaitsespetsialisti kontaktandmed: 

E-posti aadress: dpo@maxima.ee 

Postiaadress: : Aiandi 13/2, Tallinn 12918 

Isikuandmete töötlemisega seotud teadete või küsimuste korral palume võtta ühendust andmekaitsespetsialistiga. 

Suhtlus andmesubjekti ja MAXIMA vahel on konfidentsiaalne ning MAXIMA püüab lahendada kõik kaebused ja probleemid esimesel võimalusel ning korrektselt. 

 

8. Küpsised 

Kui Te külastate meie kodulehte, puutute kokku küpsistega (tegu on väikeste infofailidega, mis saadetakse Teie arvutisse või muusse seadmesse (näiteks mobiiltelefoni), samuti sarnaste analüütiliste, funktsionaalsete ja tehniliste tööriistadega, mille saab Teie veebilehitsejasse salvestada. Küpsis saadetakse Teie arvutisse või muusse seadmesse selleks, et see talletaks andmed ja me saaksime Teid kui lojaalsusprogrammi AITÄH osalejat meie kodulehel tuvastada. Küpsiste kogutud informatsioon võimaldab meil tagada Teile võimalus mugavamalt lehitseda, esitada Teile atraktiivseid pakkumisi ja meie kodulehe kasutajate käitumise kohta rohkem teada saada, analüüsida tendentse ja täiustada nii veebilehte kui ka Teie teenindamist ja lojaalsusprogrammi AITÄH.  

Samuti on meie kodulehel kasutusel kolmandate isikute küpsised jms sarnased tehnoloogiad. Neid küpsiseid kasutatakse iga külastaja lehitsusajaloo loomiseks, et saaksime Teile kuvada just Teile suunatud reklaami ja tagada meie veebilehe lehitsemisel parima kogemuse. Kui Teie veebilehitseja võimaldab salvestada kolmandate isikute küpsiseid, on meie valitud partneril võimalus salvestada oma küpsised Teie veebilehitsejasse.  

Küpsistest, nende kasutusest ja loobumisest vt lähemalt küpsisepoliitikast. 

 

9. Privaatsuspoliitika kohaldamine  

Privaatsuspoliitika ei kohaldu teistele meie või meie grupi ettevõtete pakutavatele teenustele, nagu kodulehele www.maxima.ee, makseteenustele, arveväljastusele, infotelefonile ega muud moodi Teie esitatavate küsimuste, palvete ja/või kaebuste haldamisele.