Kontrollige, kas telefonis toimib Wi-Fi või kas mobiilne andmeside on sisse lülitatud. Rakendus töötab ainult siis, kui on olemas internetiühendus.
Raputa telefoni ja täida tagasiside vorm. Lisaks saad rakenduse veerus „Rohkem“ valige „Abi ja tagasiside“ ning täitke küsitlusvorm või helistage tasuta infoliinile numbril 800 2121 (töötab E-R 8.00-17.00).
Kontrollige asukoha seadistusi „Google Play“ rakenduses. Rakendust saab kasutada Eestis. Google Play alt vali konto ja eelistused.
Jah, MAXIMA mobiilirakenduse kasutamine on turvaline, sest:
Turvakoodiga soovitatakse rakendust kaitsta, et tagada rakenduses olevate isikuandmete turvalisus ning turvakood on kohustuslik, kui telefonile lisatakse maksekaart. Turvakoodi teadmata ei saa makset kinnitada.
Jah, saate seda teha klõpsates „Rohkem“ -> „Sätted“ -> „Turvakood“ ->„Kasuta rakenduse avamisel“. Maksete kinnitamiseks ei saa, see on kohustuslik.
Kui olete mitu korda järjest sisestanud vale turvakoodi, ei saa liituda rakendusega 10 minuti jooksul. Selle aja möödudes proovige sisestada turvakood uuesti.
Kui olete turvakoodi unustanud, saate kasutada meeldetuletusfunktsiooni „Unustasin turvakoodi", mille leiate turvakoodi sisestamise aknast.
Pärast kaupade skaneerimist.
Telefoni sätetes tuleb lubada rakendusel kasutada kaamerat.
Kui rakendusel on lubatud kasutada kaamerat, kuid QR-koodi skaneerimine pole võimalik, kontrollige telefoni ekraani erksuse seadistust ja suurendage seda kuni 100%.
Korrigeerige telefoni ekraani sätetes funktsiooni „Automaatse lukustamise“ (Auto-lock) või „Lõppes ekraani aeg“ seadistust.
Asukoha tuvastus on vajalik selleks, et Skänni ja Kõnni kasutamisel suudaksime tuvastada, millises poes te funktsiooni kasutate. Samuti selleks, et toimiks maakaartide funktsioon, et võiksime saata hüpikteateid asukoha järgi, kui te nõustute neid saama.
Andmed uuenevad mobiilirakenduses iga 30–35 minuti järel, kontrollige hiljem uuesti.
Palun kontrollige, kas äpis on digitaalsed ostutšekid sisse lülitatud, ainult siis näete tšekke.
Jah, saab. Rohkem – Minu Aitäh profiil – digitaalne tšekk – ja vali endale sobiv variant või variandid.
Poodi sisenemisel ava äpp ja vajuta nupule „Skänni ja Kõnni“. Seejärel kinnita poe asukoht ja asu ostlema!
Toote lisamiseks vajuta nupule „lisa toode“ ja skaneeri toote EAN kood, mille oma ostukorvi soovid lisada. Kui Soovid ostukorvist toodet eemaldada, vajuta nupule „eemalda toode“ ja viimasena skaneeritud toode saab eemaldatud. Kui soovid eemaldada varem lisatud toodet, siis vajuta nupule „eemalda toode“ ja skaneeri sel hetkel ka eemaldamist vajava toote EAN kood. Ostlemise lõpetamiseks vajuta „lõpeta“ ja suundu iseteenindus- või tavakassasse.
Tasuda on võimalik, kas iseteenindus- või tavakassas. Tavakassas tuleb teenindajale öelda, et soovid tasuda äpi ostude eest. Iseteeninduskassas vajuta lihtsalt nupule „Äpi ostude tasumine´´. Seejärel tuleb ekraanile QR-kood, mis tuleb skaneerida ja kogu Sinu ostukorv kuvatakse ekraanil. Järgi ekraani juhiseid ja tasu just nii nagu Sulle on mugav.
Võite luua virtuaalse AITÄH kaardi ja saada rakenduses MAXIMA lojaalsusprogrammi osalejaks.
Virtuaalne AITÄH kaart on lojaalsusprogrammis osalejale loodav AITÄH kaart elektroonilisel kujul, mis on samasugune, nagu plastist AITÄH kaart.
Jah, võite rakendust kasutada ka ainult AITÄH kaardina pangakaarti lisamata.
Ei, ühte AITÄH kaarti võite omada ainult ühes mobiiltelefonis
Jah, võib.
EI, võite omada ainult ühte AITÄH kaarti.
Rakenduse veerus „Avaleht“ on pakkumised antud kahes veerus, kuid soodustused ei erine.
Jah, AITÄH raha võite kassas kasutada nii, nagu tavaliselt.
EI, võib olla ainult üks lisatud pangakaart.
Kontrollige, kas Teie kaardinumber on reljeefne (reljeefkirjas trükitud). Kui ei, sisestage kaardi andmed käsitsi.
Kui Te lisasite identifitseerimiskaardi, kuid veerus „Rahakott“ ei ole lisatud kaarti näha, on soovitatav väljuda rakendusest „Rohkem > Minu profiil > Login välja“ ning seejärel uuesti siseneda. Kaart peaks olema nähtav.
Suurim summa on Teie pangakaardi limiit.
Kolmandate isikute teenuste, loteriipiletite, üritusepiletite ja kinkekaartide eest. Üksikasjalik nimekiri on esitatud mobiilrakenduse tingimustes („Rohkem“ -> „Kasutustingimused“ -> „Rakenduse kasutustingimused“).
On tekkinud süsteemsed häired, mille tõttu rakendus ei saa sobivalt toimida. Sellisel juhul lülitage rakendus täielikult välja, st ärge laske rakendusel töötada taustal ja lülitage rakendus uuesti sisse. Kui olukord kordub, valige teine makseviis ja proovige kasutada rakendust hiljem.
Kui maksetoiming on lõppenud tuleb kontrollida, kas veerus „Kassa“ on suletud eduka makseoperatsiooni aken;
Ekraanil tuleb klõpsata „Tühista" ja kõik funktsioonid hakkavad uuesti sobilikult tööle;
Peab ostja rakenduse täiesti välja logima ja uuesti sisse logima. Siis peaksid funktsioonid töötama. Kui ikkagi ei tööta, tuleb probleemist teavitada e-posti teel aadressil klienditugi@maxima.ee
Teie mobiilirakenduses pole lisatud maksekaarti ja maksmine rakendusega pole võimalik. Kui tahate maksta rakendusega, siduge sellega oma maksekaart rakenduse veerus „Rahakott“.
Kui kassas ei trükitud maksetšekki või seda pole näha äpist, siis makse pole sooritatud ja raha ei ole kontolt maha arvestatud. Kui raha arvestati maha topelt, pöörduge meie infoliini poole numbril 800 2121 või e-posti teel klienditugi@maxima.ee.
Pärast QR-koodi skaneerimist ja seni, kuni toimub maksmine, saab üle vaadata ainult menüüpunkti „Kampaaniad“. Menüüpunktid „Personaalsed pakkumised“ ja „Rahakott“ pole maksmise ajal ligipääsetavad, sest personaalsete pakkumiste ja maksmise infot töödeldakse ja edastatakse serverisse.